اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 15 بهمن 1391 / کد مطلب: 5202 / نظرات: 0


فرمانده سپاه خوشاب: حفظ ارزشها و وحدت با محوریت ولایت توطئه های دشمنان را خنثی می کند


فرمانده سپاه خوشاب: حفظ ارزشها و وحدت با محوریت ولایت توطئه های دشمنان را خنثی می کند  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب گفت : حفظ ارزشها و وحدت با محوریت ولایت موجب حفظ دستاوردهای انقلاب و خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.
 به گزارش سبزوارپیام ، سرگرد پاسدار 'محمد ابراهیم شم آبادی ' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با رهنمود های مقام معظم رهبری و همچنین هوشیاری بسیجیان و مردم ولایتمدار می توانیم همچون گذشته از توطئه های دشمنان سربلند بیرون بیاییم .

وی اظهار داشت : امروز از هیمنه پوشالی دشمنان و استكبار فقط جنگ روانی و تهدیدات بی اساس آن باقی مانده و این خود نشان پیروزی ماست .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب با تبریك سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،گفت : انقلاب اسلامی در دوران كنونی یك الگوی مناسب برای تمامی ملت ها ی آزادیخواه جهان است.

سرگرد پاسدار ' شم آبادی ' با اظهار اینكه 22 بهمن روز تجلی و ظهور قدرت خدا است، بیان كرد: پیروزی انقلاب اسلامی در آن مقطع و بیرون راندن دنیا پرستان و زورگویان حاكم بر ایران و سرنگونی طاغوت برای هیچكس باور كردنی نبود.

وی با اظهار اینكه پیروزی انقلاب اسلامی برای مردم دستاوردهای فراوانی داشت،افزود : یكی از این دستاوردها استقلال در همه ابعاد و زمینه های سیاسی ، اقتصادی ، علمی و فرهنگی است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب گفت : استكبار ستیزی جمهوری اسلامی ایران كه اقتدار و استقلال برای ملت به ارمغان آورد نیز از بركات این انقلاب است .

سرگرد پاسدار شم آبادی افزود: یكی از فیوضات انقلاب اسلامی ایجاد عشق و امید برای مستضعفان و وحشت و ترس برای مستكبران است.

وی با اشاره به قدرت روز افزون جمهوری اسلامی ایران در جهان بیان كرد : امروز ایران به عنوان یك قدرت فرا منطقه ای در تمامی عرصه ها مطرح است و این به بركت اسلام است .

وی به برنامه های دهه مبارك فجر اشاره كرد و گفت : اعزام گروه جهادی ایثار به روستاهای محروم ، دیدار با خانواده معظم شهدا ، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری مسابقات ورزشی ، تجهیز پایگاه های بسیج به وسایل ورزشی و برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی از جمله برنامه های اجرایی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب است . 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.