اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 14 بهمن 1391 / کد مطلب: 5200 / نظرات: 0


مربی هندبال ثامن الحجج سبزوار:انتقام شکست دور رفت را از سپاهان می‌گیریم


مربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار گفت: با روندی كه بازی داشت اگر داور در نیمه دوم به تیم كاسپین قزوین مهربانی نمی‌كرد، با گل‌های بیشتری در برابر این تیم پیروز می‌شدیم.
به گزارش سبزوارپیام به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، حمید شجاع كه تیمش روز پنجشنبه 12 بهمن در هفته چهاردهم لیگ‌برتر هندبال كشور با نتیجه 38 بر 23 مقابل میزبانش كاسپین قزوین به پیروزی رسید، اظهار كرد: با برنامه‌ریزی كه كرده بودیم، اختلافمان را با حریف در نیمه اول به 12 گل رساندیم.
وی افزود: تیم میزبان با گل‌های زیادی كه از ما دریافت كرده بود، بی‌انگیزه و بی‌روح شده بود و اگر مهربانی داور در نیمه دوم به این تیم نبود، با تعداد گل بیشتری این حریف را شكست می‌دادیم.
مربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار در خصوص دیدار بعدی تیمش مقابل تیم صدر جدولی فولاد مباركه سپاهان اصفهان که 20 بهمن ماه در سبزوار برگزار می‌شود، بیان كرد: تمامی بازیکنان به همراه کادر فنی به دنبال گرفتن انتقام باخت بازی رفت در برابر این تیم هستند.
مربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار افزود: دیدار مقابل نماینده اصفهان بازی حساس و سرنوشت‌سازی برای هر دو تیم به حساب می‌آید و پیروزی و یا شكست در این دیدار به نوعی سرنوشت جایگاه آن تیم را در پایان رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال کشور مشخص خواهد كرد.
وی با اشاره به مصدومیت امید یگانه و احتمال نرسیدنش به دیدار روز جمعه مقابل تیم فولاد مباركه سپاهان اصفهان گفت: خوشبختانه با نیمکت خوبی که داریم در صورت نرسیدن این بازیكن به این دیدار مشكل خاصی نخواهیم داشت.
گفتنی است تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار با 20 امتیاز پس از تیم‌های فولاد مباركه سپاهان اصفهان و نماینده هندبال مشهد در جایگاه سوم رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال كشور قرار دارد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.