اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 بهمن 1391 / کد مطلب: 5193 / نظرات: 0


20درصد یک شهر ایده آل باید فضای سبز باشد


مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: 20 درصد کل یک شهر خوب و ایده آل باید به فضای سبز اختصاص داده شود.

 حسین دولت آبادی در پاسخ به سوالی که اکنون سرانه واقعی فضای سبز شهر سبزوار چقدر است، اظهار داشت: باید در ابتدا توضیح دهم که لفظ \"سرانه\" برای فضای سبز کارایی ندارد و این اصطلاحی است که به اشتباه از سوی برخی مسئولان عنوان می شود، در واقع باید برای تعیین فضای سبز هر شهر میزان را به \"درصد\" بیان کرد.

وی با توضیح این مطلب ادامه داد: در حال حاضر آمار دقیق و واقعی برای بیان درصد فضای سبز استاندارد شهر سبزوار در دست نداریم هر چند که البته به جد پیگیر این موضوع هستیم و گروهی را نیز در این رابطه تشکیل داده ایم.

دولت آبادی در پاسخ به سوالی دیگر در رابطه با برگزاری جشنواره های فضای سبز شهروندی نیز افزود: در تلاش هستیم 15 اسفند ماه روز درختکاری یک جشنواره شهروندی در این رابطه برگزار و از شهروندان نمونه ای که تلاش خود را برای توسعه و نگهداری فضای سبز بکار گرفته اند، تقدیر کنیم.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار همچنین به تحقق اهداف کاری خود در سال جاری اشاره کرد و گفت:ما اولویت کاری سازمان را در سال جاری جبران عقب ماندگی ها، اصلاح زیرساخت ها و استفاده از تجهیزات آبرسانی(آبیاری های قطره ای) قرار داده بودیم که خوشبختانه امروز می توان با گذشته 11 ماه از آغاز سال از تحقق حداکثری این اولویت ها ابراز خرسندی نمود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.