اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 بهمن 1391 / کد مطلب: 5186 / نظرات: 0

محسنی ثانی/


استقلال و خودكفایی از دستاورد های انقلاب است


استقلال و خودكفایی از دستاورد های انقلاب است   مدیركل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت : با هماهنگی مسوولان و مدیریت هزینه ها بایستی از حداقل امكانات حداكثر استفاده را ببریم .
  

به گزارش سبزوارپیام، به نقل از ایرنا ' سید علی اكبر هاشمی جواهری ' در جلسه شورای اداری خوشاب افزود : همه مشكلات را نمی شود به كمبود بودجه ختم كرد بلكه با برنامه ریری دقیق و امكانات می توانیم بر بسیاری از مشكلات فائق آییم.

وی با اشاره به ظرفیت های ورزشی شهرستان خوشاب ابراز امیدواری كرد كه از این پس ورزش در این شهرستان با همكاری مسوولان روند رو به رشدی داشته باشد.

وی با بیان اینكه عرصه ورزش متفاوت تر از سایر عرصه هاست و این عرصه پرطرفدار مختص یك قشر خاص نیست، گفت : ما در استان خراسان رضوی به دور از برخی گرایش ها تصمیم داریم كه به مردم خدمت كنیم.

نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ،جغتای ، خوشاب و داورزن نیز در این نشست گفت : با اتكا به نیروهای متدین و كارآمد در هر بخش شاهد پیشرفت های قابل توجه در همه عرصه های كشورمان هستیم.

دكتر 'محمدرضا محسنی ثانی ' با اشاره به پیشرفت های كشورمان بعد از پیروزی انقلاب گفت : بدون وابستگی به قدرت های شرق و غرب و با اتكا به قدرت ایمان و سرمایه انسانی توانستیم پیشرفت ها و موفقیت های چشمگیری در همه زمینه ها كسب كنیم .

وی با تبریك سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بیان روند شكل گیری انقلاب با تدبیر و رهبری امام راحل و وحدت مردم پرداخت و اظهار داشت : در چنین روزهایی در سال 57 رویدادی در ایران به وقوع پیوست كه دنیا را تحت تاثیر قرار داد.

وی استقلال و خودكفایی در همه زمینه ها را دستاورد انقلاب اسلامی عنوان كرد و گفت : با عزت و اقتداری كه از استقلال برای كشورمان در دنیا محقق شده می توانیم علی رغم تمام توطئه های استكبار به پیشرفت های بیشتری نائل شویم .

سرپرست اداره ورزش و جوانان سبزوار هم با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام گرفته در شهرستان خوشاب گفت : خوشاب دارای ظرفیت های خوبی در عرصه ورزش دارد كه باید با ایجاد فضاهای ورزشی بیشتر بستر لازم برای فعالیت ورزشكاران فراهم شود .

مجید نصراله زاده ' افزود : در شهرستان خوشاب ورزشكارانی در حد قهرمانی استان فعال هستند كه بایستی آنان را تقویت كنیم.

وی همچنین با اشاره به پروژه های گود كشتی در خوشاب گفت : گود كشتی روستای دیوانگاه بخش مشكان این شهرستان 80 درصد پیشرفت فیزیكی داشته و گود كشتی به صورت چوخه در روستای 'بابالنگر ' خوشاب به بهره برداری رسیده كه البته هنوز در حد استاندارد نیست .

در پایان این نشست از خدمات شایسته نقیب زاده تقدیر و 'مجید معصومی ' به عنوان رییس اداره ورزش و جوانان خوشاب معرفی شد.

نمایندگی ورزش و جوانان خوشاب به اداره ارتقا یافت . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.