اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 13 بهمن 1391 / کد مطلب: 5184 / نظرات: 0

امام جمعه شهرستان داورزن :


امر به معروف و نهی از منكر ،امنیت را ایجاد می كند


امر به معروف و نهی از منكر امنیت را  ایجاد می كند  امام جمعه شهرستان داورزن گفت : همه باید امر به معروف و نهی از منكر كنند زیرا این فریضه ، امنیت سیاسی ، اقتصادی ، دفاعی ، عقیدتی، اخلاقی ،تربیتی ، روحی و روانی را در جامعه اسلامی تامین می كند.


به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان داورزن افزود : ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منكر در جامعه یك ضرورت است و باید همه به آن پایبند باشند.

وی بی تفاوتی نسبت به گناهان ، عادی شدن ، راضی شدن ، كمك ، ارتكاب ، اصرار و دعوت به انجام گناه ، عوارضی را به دنبال دارد كه سنگدل و بیرحم شدن گناهكار از آن جمله است .

خطیب جمعه داورزن همچنین كم فروشی ، گران فروشی را از گناهان كبیره عنوان كرد و اظهار داشت :احتكار ،كمك به تحریم اقتصادی استكبار و كمك به دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام ممدوحی افزود: از بدترین منكرات دیگر همراهی و همكاری برخی مسلمان نماهای منطقه از جمله گروه های تروریستی و برخی حكومت های مرتجع منطقه از جمله عربستان ، بحرین ،قطر و تركیه و غیره با استكبار جهانی، آمریكا و صهیونیزم جهانی است .

وی همچنین در سخنانی فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریك گفت و یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب اسلامی را گرامی داشت .

وی گفت : طبق فرمایش مقام معظم رهبری ، این انقلاب بدون نام امام خمینی(ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.