اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 بهمن 1391 / کد مطلب: 5177 / نظرات: 0


یك استاد دانشگاه : پایبندی انقلاب به شعار نه شرقی و نه غربی معادلات استكبار را بر هم زد


یك استاد دانشگاه : پایبندی انقلاب به شعار نه شرقی و نه غربی معادلات استكبار را بر هم زد
یك استاد حوزه و دانشگاه گفت : شعار نه شرقی و نه غربی و پایبندی به همین شعار در جمهوری اسلامی ایران بود كه معادلات سیاسی استكبار جهانی را برهم زد.
 
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام 'جعفری نسب ' روز پنج شنبه در جمع مسوولان سبزوار، افزود: پایبندی به همین شعار بود كه شرق و غرب را وارد اتحاد و ائتلافی نمود كه علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی توطئه چینی كنند.

وی افزود : در دنیایی كه روشنفكران تصور می كنند بدون وابستگی به یكی از قدرت ها نمی توانند دست به انقلاب بزنند، انقلاب اسلامی با حمایت مردم بدون هیچ كمك خارجی توانست یكی از قوی ترین حكومت های وابسته به غرب را سرنگون كند.

حجت الاسلام جعفری نسب به ثمرات انقلاب اشاره كرد و گفت : با گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی امروز شاهد پیشرفت های علمی ، فناوری ها ، سازندگی ها ، اختراعات و اكتشافات پی در پی در جمهوری اسلامی هستیم.

وی افزود : این پیشرفت ها حاكی از آن است كه تمدن نوین اسلامی در حال تحول، محقق شدن و پیدایش است.

وی ایمان را مبدا هجرت و هجرت را زمینه ساز جهاد در راه خدا عنوان كرد و گفت : تاكنون 27 تمدن توسط بشر در روی كره زمین بوجود آمده كه تمام این تمدن های بشری بعد از هجرت ها بوده و تمدن اسلامی ما هم به دنبال هجرت سرنوشت ساز 15 ساله امام راحل (ره) بود.

وی بیان كرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران در دورانی كه جهان به دو قطب شرق و غرب تقسیم شده بود حادثه مهم و حیرت انگیزی بود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.