اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 12 بهمن 1391 / کد مطلب: 5176 / نظرات: 0


هدف تیم والیبال نشسته سبزوار كسب سهمیه باشگاه های آسیا و جهان است


هدف تیم والیبال نشسته سبزوار كسب سهمیه باشگاه های آسیا و جهان است     
 سرمربی تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت : هدف تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار بدست آوردن سهمیه باشگاه های آسیا و جهان است .
   
به گزارش سبزوارپیام،'هادی رضایی' عصر پنجشنبه بعد از پیروزی تیمش در مقابل صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ما این تیم را برای قهرمانی سازماندهی كرده ایم .

وی با اشاره به پیروزی ها پیاپی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت : تاكنون تیم ما توانسته نتایج خوبی را كسب نماید و در صدر جدول رده بندی لیگ موقعیت خود را مستحكم كند و تلاشمان هم این است كه این پیروزی ها ادامه داشته باشد.

وی در خصوص بازی با صنعت نفت آبادان گفت : بازی خوبی بود از همه نیروها در زمین استفاده كردیم و با توجه به حساسیت بازی های بعد بویژه با گسترش فولاد تبریز بایستی این دیدار را پیروز می شدیم.

وی با ابراز رضایتمندی از عملكرد تیمش در این دیدار گفت : همه بازیكنان بازی خوب و منسجمی را به نمایش گذاشتند .

رضایی ادامه داد : تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار خوب رقابت را شروع كرد و در بازی دوم از تمام بازیكنان ذخیره استفاده كردیم.

وی در خصوص بازی تیم حریف نیز گفت : صنعت نفت آبادان بازی نسبتا خوبی را در مقابل تیم قدرتمند ثامن الحجج (ع) سبزوار به نمایش گذاشت .

سرمربی تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار بازیكنان شاخص تیمش در این دیدار را 'مهدی حمید زاده ' ، 'مهدی مظاهری ' و 'رمضان صالحی ' معرفی كرد.

تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار با كسب 26 امتیاز در صدر جدول رده بندی مسابقات والیبال نشسته لیگ برتر باشگاه های كشور قرار دارد.

این تیم بعد از دو هفته استراحت، سوم اسفندماه سال جاری در سالن سربداران این شهرستان میزبان تیم نفت و گاز گچساران است. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.