اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 بهمن 1391 / کد مطلب: 5172 / نظرات: 1


آقای امام جمعه تغییر نام فولاد دردی را دوا نمی کند


چندی پیش امام جمعه جوین در جلسه ای با نماینده مردم جوین وسبزوار و جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر نقاب که به مناسبت عید میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در محل دفتر امام جمعه این شهرستان خواهان تغییر نام عنوان فولاد سبزوار به نام فولاد جوین شد.

حجت الاسلام محمد تقی دلیری پور با بیان اینکه مردم جوین در مورد ابقای عنوان پروژه فولاد سبزوار پس از استقلال شهرستان جوین از سبزوار ناراحت هستند، گفت: مردم جوین در چند قدمی مرکز بخش عطاملک جوین هکتارها زمین و چاه عمیق برای ساخت این پروژه ملی در قبل از شهرستان شدن جوین به طور رایگان واگذار نموده اند.

وی با بیان اینکه تغییر نام این پروژه و نیز انتقال دفتر فولاد از سبزوار به جوین یک امر بدیهی و طبیعی است، خاطر نشان نمود: این اقدامات موجب از بین بردن حساسیت های بین دو شهرستان جوین و سبزوار می شود.

حال باید از آقای دلیری پور پرسید که جنابعالی برای تسریع در اجرای این طرح تاکنون چه اقدامی انجام داده اید که خواهان تغییر نام آن هستید، مگر نه اینکه ایجاد غیر کارشناسی کارخانه فولاد در جوین که در واقع با توجه به ویژگی های سبزوار باید در این شهر ایجاد می شد مشکلات فراوانی را در سر راه این پروژه ملی ایجاد کرده است. مشکلاتی همچون تامین گاز، برق، آب این طرح را سالهاست مسکوت باقی گذاشته که در صورت احداث آن در سبزوار هیچ کدام از این موارد وجود نداشت و فولاد سبزوار همچون فولاد نیشابور سال گذشته به بهره برداری می رسید.

چه خوب است آقایان به جای اینگونه صحبت ها که عایدی جز عدم وحدت و یکپارچگی سبزوار بزرگ در رسیدن به حق دیرینه خود یعنی استان خراسان غربی ندارد به فکر چاره جویی برای تکمیل این طرح بزرگ باشند که عایدش نصیب مردم منطقه خواهد شد.منبع وبسایت  صبح سبزوار





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.