اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 28 شهريور 1390 / کد مطلب: 516 / نظرات: 0

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج :


بيش از 895 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس درسبزوار اجرا مي شود


بيش از 895 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس درسبزوار اجرا مي شود   فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه سبزوار از اجراي بيش از 895 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اين هفته به همت ناحيه مقاومت بسيج و ساير دستگاه هاي اجرايي اين شهرستان خبر داد.

 سرهنگ پاسدار 'علي اكبر دلبري' در جمع شماري از مسوولان اجرايي ، نظامي و انتظامي سبزوار از تشكيل ستاد گراميداشت هفته دفاع مقدس سبزوار با رياست فرماندار اين شهرستان از ابتداي شهريور خبر داد.
وي گفت: اين ستاد در قالب 15 كميته شامل ارزيابي ، روستايي ، اداري و كارگري ، پشتيباني ، رژه و نظامي ، تزئينات ، فرهنگي، ايثارگران ، دانشجويي ، دانش آموزي ، روابط عمومي و اطلاع رساني ، تربيت بدني و خواهران فعاليت مي كند.
دبير ستاد هفته دفاع مقدس سبزوار غلبه كشورمان بر سلطه گران دنيا و متحدان صدام در دوران دفاع مقدس و نيز عزت و اقتدار امروز ايران اسلامي را ارمغان شهدا و ايثارگران عنوان و ابراز اميدواري كرد تجليل خوبي از هفته دفاع مقدس در سال جاري انجام شود.
وي با اشاره به آغاز اين هفته از 31 شهريور و نامگذاري نخستين روز هفته دفاع مقدس به نام شهدا گفت: در اين روز برنامه هاي شاخصي از جمله رژه نيروهاي مسلح ، برپايي ايستگاه صلواتي و غبار روبي مزار شهداي سطح شهرستان را داريم.
سرهنگ دلبري برگزاري برنامه پياده روي به سمت مزار شهداي گمنام سبزوار در صبح جمعه دومين روز از اين هفته و برگزاري يادواره شهداي روداب با سخنراني سردار 'درچه اي' از يادگاران اين دوران را خاطر نشان كرد.
وي گفت: اعزام اكيپ پزشكي به مناطق محروم ،برپايي نمايشگاه عكس و پوستر دفاع مقدس ، اكران فيلم با همين موضوع در سينما بهمن ، تجليل از جانبازان ،آزادگان و ايثارگران ادارات و نهادها و درمان رايگان بيماران توسط تعدادي از درمانگاه هاي سبزوار از جمله درمانگاه امام حسين (ع) و شهيد باغاني هم در هفته دفاع مقدس در سبزوار انجام مي شود.
اين مسوول ديدار با خانواده معظم شهدا ، برگزاري جلسات نهضت روشنگري و بصيرت ديني ، برپايي نمايشگاه جنگ نرم و دفاع مقدس ، تجليل از چهره هاي موفق در سطح محلات ، نواختن زنگ ايثار و مقاومت در مدارس ، افتتاح پروژه هاي كميته روستايي در بخش هاي تابعه ، همايش ائمه جمعه و جماعات ، تجليل از سربازان نمونه و مسابقات ورزشي را از جمله ديگر برنامه ها در هفته دفاع مقدس ذكر كرد.
وي افزود: افتتاح ستاد خبري ناحيه مقاومت بسيج سبزوار و نيزكانون بسيج پيشكسوتان جهاد و شهادت ، افتتاح دو پايگاه بسيج كارمندي و كارگري در اداره برق و اداره كار و امور اجتماعي سبزوار ،همايش سنگر سازان بي سنگر ، برگزاري صبحگاه هاي مشترك و همچنين مسابقات و برنامه هاي فرهنگي ، هنري و قرآني از ديگر برنامه هاي شهرستان در اين هفته است.
منبع:ایرنا




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.