اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 9 بهمن 1391 / کد مطلب: 5149 / نظرات: 0


فرماندار خوشاب: 27 پروژه در خوشاب بهره برداری می شو د


فرماندار خوشاب: 27  پروژه در خوشاب بهره برداری می شو د
 فرماندار خوشاب گفت : همزمان با دهه فجر 27 پروژه عمرانی ، كشاورزی ،آموزشی ، تولیدی و خدماتی در این شهرستان بهره برداری می شود.
 

 به گزارش سبزوارپیام ، مهندس 'حسین ابراهیمی كردیانی' روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پروژه ها با اعتباری حدود 39 میلیارد ریال بهره برداری می شود.

وی بهره برداری از پروژه های آبرسانی فاز اول مجتمع نور و مجتمع 'اردنج ' ، جایگاه پمپ بنزین در بخش مشكان، بهره برداری دبیرستان روستای بلقان آباد و پروژه های مخابراتیB.T.S تلفن همراه در بخش مشكان خوشاب را از جمله این پروژه ها عنوان كرد.

وی به پروژه های بخش كشاورزی خوشاب در دهه فجر هم اشاره كرد و گفت : احیا و مرمت قنوات ،احداث استخر ذخیره آب و طرح های آبیاری قطره ای از پروژه هایی است كه در این ایام مبارك بهره برداری می شود .

فرماندار خوشاب افزود :در طول دهه فجر 80 عنوان برنامه در بخش های مختلف فرهنگی ، مذهبی ، ورزشی و هنری در این شهرستان برگزار خواهد شد.

مهندس "ابراهیمی کردیانی " برگزاری یادواره شهدا ، سرکشی از خانواده معظم شاهد ، غباروبی مزار شهدا ، نشست های حلقه های صالحین بسیج در سطح شهرستان ، برگزاری نشست های  روشنگری و بصیرتی ، برگزاری کارگاه آموزشی عفاف و حجاب ، پیاده روی خانوادگی ، برگزاری جشن انقلاب  و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی  را از جمله برنامه های این ایام مبارک در خوشاب عنوان کرد .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.