اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 9 بهمن 1391 / کد مطلب: 5146 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار/


71 پروژه عمرانی در سبزوار بهره برداری می شود


71 پروژه عمرانی در سبزوار بهره برداری می شود
 معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت : در دهه فجر امسال 71 پروژه عمرانی ، تولیدی ، خدماتی ، صنعتی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
 
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، مهندس 'قاسم شعبانی عطار' روز دوشنبه در نشست شورای اداری سبزوار، افزود : این پروژه ها با اعتبار بالغ بر 896 میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

وی در ادامه ایجاد فرصت های شغلی با حفظ اشتغال موجود و همكاری با تولید كنندگان و كارآفرینان را از اولویت های امسال سبزوار عنوان كرد و گفت : 9 هزار و 664 نفر سهمیه اشتغال این شهرستان است .

معاون استاندار و فرماندار سبزوار با بیان اینكه تاكنون شش هزار و 727 نفر در سامانه رصد اشتغال ثبت نام شده اند از دستگاه های اجرایی كه در این زمینه عملكرد خوبی داشته اند قدردانی كرد.

شعبانی افزود : به دستگاه های اجرایی كه عملكرد ضعیفی داشته اند تذكر داده شده تا آن را بهبود بخشند.

وی تعهد شهرستان سبزوار در اشتغال بخش خانگی را دو هزار و 638 نفر ذكر كرد و گفت : تاكنون برای چهار هزار و 125 مورد مجوز صادر شده است .

وی اعتبار اشتغال خانگی سهمیه شهرستان سبزوار را 160 میلیارد ریال عنوان كرد و گفت : از این میزان 99 میلیارد ریال به بانك ها معرفی شده اند.

فرماندار سبزوار با اظهار اینكه سهمیه اشتغال در بخش كشاورزی این شهرستان 168 میلیارد و 700 میلیون ریال با بهره هفت درصد است، گفت : سه برابر اعتبار اختصاص یافته به شهرستان سبزوار، طرح معرفی شده است .

شعبانی بیان كرد : بیش از 520 میلیارد ریال طرح معرفی شده و از این میزان تاكنون 153 میلیارد و 400 میلیون ریال نهایی شده است .

وی ادامه داد : برای سال 91 از محل توسعه كشاورزی 134میلیارد ریال سهمیه شهرستان سبزوار است كه تاكنون جهت دریافت تسهیلات، طرح های مختلفی به میزان 170 میلیارد ریال به بانك های عامل معرفی شده است .

وی به اعتبارات تملك دارایی هم اشاره كرد و گفت : بایستی تلاش شود در زمان مقرر حداكثر اعتبار برای شهرستان جذب شود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.