اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 بهمن 1391 / کد مطلب: 5144 / نظرات: 0

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار/


مهمترین نیاز جامعه اطاعت از ولایت است


مهمترین نیاز جامعه اطاعت از ولایت است

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت: مهمترین نیاز جامعه اطاعت از ولایت می باشد. 

 به گزارش سبزوارپیام ، سرهنگ پاسدار 'جعفر نمدچیان' روز  دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای حفظ دستاوردهای انقلاب بایستی اطاعت از ولی امر مسلمین و رهبری را در دستور كار قرار دهیم.

وی با تاكید بر اینكه باید با بصیرت با جریانات برخورد كنیم تصریح كرد: در این برهه از زمان كه دشمن قصد ضربه زدن به این انقلاب را دارد بایستی گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم.

وی با بیان اینكه دستاوردها و بركات انقلاب بایستی برای نسل جوان بازگو شود گفت: همه ما وظیفه انتقال ارزش های انقلاب اسلامی را برعهده داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: یكی از این دستاوردها، استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی است.

'نمدچیان' اظهار داشت: دشمن بعد از اجرای نقشه ها و توطئه های گوناگون، این بار گمان می كرد ایران با تحریم شكست می خورد اما با بصیرت و وحدت مردم نه تنها مشكلی پیش نیامد بلكه به خودكفایی و موفقیت نیز رسیدیم.

وی اكتشاف چاه های نفت به دست مهندسین ایرانی و خودكفایی در تولید بنزین را از جمله این توفیقات دانست و گفت : جوانان این مرز و بوم توانستند با اتكا به قدرت ایمان، اعتماد به نفس و خودباوری به پیشرفت های بسیار دست یابند.

وی نفی مظاهر فرهنگی غرب و مقابله با تهاجم فرهنگی و مبارزه با فساد را از دستاوردهای انقلاب عنوان كرد و افزود: در زمان طاغوت استعمار به تدریج مردم را به طرف فرهنگ و زندگی غربی سوق می داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با بیان اینكه بعد از پیروزی انقلاب شاهد موفقیت های مهمی در زمینه های فرهنگی، سیاسی، انرژی هسته ای، علمی و ورزشی بودیم اظهار داشت: اكنون ایران در بین كشورهای منطقه دارای رتبه اول علمی است.

سرهنگ پاسدار 'نمدچیان' به مقایسه قدرت نظامی و دفاعی ایران قبل و بعد از پیروزی انقلاب و وابستگی ایران در این زمینه به اروپاییها در دوران طاغوت پرداخت و گفت: موشك های فجر ، شهاب ، اژدرهای نظامی ، زیردریایی ها ،بالگردها و جنگنده ها و دسترسی به هواپیمای بدون سرنشین بخشی از پیشرفتهای نظامی ایران پس از پیروزی انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با بیان اینكه انقلاب اسلامی اعتماد به نفس در مردم ایجاد كرد، اظهار داشت : مردم با اتكا به این توانایی روی پای خود ایستادند و با وجود فشارهای متعدد در اوایل انقلاب در دوران دفاع مقدس و پس از آن در عرصه های مختلف به موقعیت های ممتاز و ویژه رسیدند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.