اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..





اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 8 بهمن 1391 / کد مطلب: 5137 / نظرات: 1


رئیس دانشگاه آزاد سبزوار : تشكیل هیأت اُمنای استانی، راهکاری برای استفاده از ظرقیت های استان هاست


   رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار گفت: تسلّط كامل بر شرایط كلّی هر اُستان در تركیب هیأت اُمنای اُستانی وجود داشته و قطعاً از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هر اُستان برای رشد و تعالی این مجموعه‌ی عظیم دانشگاهی استفاده خواهد شد.

  به گزارش سبزوارپیام به نقل از خبرگزاری آنا ، دكتر محمّدرضا سعیدی‌اصل افزود: تشكیل هیأت اُمنای اُستانی، نقش مثبت و سازنده‌ای در پیشرفت دانشگاه‌ها خواهد داشت، چرا كه تقریباً 98 درصد اختیارات سازمان مركزی به هیأت‌ اُمناء اُستانی واگذار می‌شود و این قطعاً مفید خواهد بود.

   عضو هیأت اُمنای دانشگاه‌های آزاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به ویژگی‌های منحصربه‌فرد تشكیل هیأت اُمنای اُستانی گفت: افزایش نظارت و اختیارات رؤسای واحدهای اُستانی، حركت به‌سمت تمركززدایی به‌معنی واقعی و استفاده‌ی حداكثری از پتانسیل‌ها و امكانات موجود در هر اُستان، از جمله ویژگی‌های این طرح است.

   وی، تسریع در رفع مشكلات و نیازهای واحدهای دانشگاهی و مشاركت فعّال شخصیّت‌های علمی، فرهنگی، معنوی و اجرایی هر اُستان را در تصمیم‌گیری‌های مهم مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی را از دیگر ویژگی‌های هیأت اُمنای استانی عنوان كرد.

   رئیس واحد سبزوار با اشاره به دیگر اعضاء این هیأت افزود: قطعاً حضور افرادی همانند اُستاندار، امام‌جمعه و ... كه جزو شخصیت‌های اجرایی، فرهنگی و معنوی هر اُستان هستند، تأثیر مثبت و بسیار ارزنده‌ای دارد، چرا كه تركیب 16 نفره‌ی هیأت‌ اُمنا، عصاره‌ای از كُل شخصیت‌های علمی، فرهنگی، معنوی و اجرایی كُل اُستان است.

   دكتر سعیدی‌اصل گفت: تسلّط كامل بر شرایط كلّی هر اُستان در تركیب هیأت اُمنای استانی وجود داشته و قطعاً از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هر اُستان برای رشد و تعالی این مجموعه‌ی عظیم دانشگاهی استفاده خواهد شد.

   عضو هیأت اُمنای دانشگاه‌های آزاد اسلامی خراسان رضوی معتقد است: این هیأت، یكی از بهترین روش‌ها و ایده‌ها برای مدیریت صحیح بر یك مجموعه‌ی عظیم همانند دانشگاه آزاد اسلامی كه دارای شرایط اقلیمی، اجتماعی و سیاسی متفاوتی در هر اُستان بوده، هست.

   وی تصریح كرد: بخصوص این‌كه با توجه به تركیب 16نفره كه نمایندگان وزارت علوم و وزارت بهداشت حضور دارند و هم شخصیّت‌های علمی- معنوی و اجرایی هر اُستان در آن مشاركت دارند، مدیریت صحیح‌تر و آسان‌تری انجام خواهد گرفت.







منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.