اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 بهمن 1391 / کد مطلب: 5126 / نظرات: 0


160 نفر از دانش آموزان خوشاب به اردوی راهیان نور اعزام شدند


160 نفر از دانش آموزان خوشاب به اردوی راهیان نور اعزام شدند
مدیر آموزش و پرورش خوشاب گفت : 160 نفر از دانش آموزان پسر این شهرستان در قالب كاروان راهیان نور به مناطق جنگی جنوب كشور اعزام شدند.
   
به گزارش سبزوارپیام،محمد پسندیده ' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این دانش آموزان سال دوم متوسطه هستند كه با هدف آشنایی با فرهنگ دوران دفاع مقدس و گذراندن واحد عملی درس دفاعی خود به اردوی راهیان نور عزیمت كردند.

وی با بیان اینكه این دانش آموزان برای نخستین بار از طریق ناوگان ریلی و قطار اعزام شدند، اظهار داشت : دانش‌آموزان طی مدت سه روز از مناطق عملیاتی هویزه، كربلای 5، شلمچه، اروندكنار و دهلاویه بازدید می‌كنند.

وی با اظهار اینكه نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان از ضرورت های امروز جامعه است، افزود : انتقال فرهنگ و ارزش‌های معنوی دفاع مقدس از اهداف اعزام كاروان راهیان نور است.

مدیر آموزش و پرورش خوشاب حضور اقشار مختلف بویژه نسل جوان در مناطق جنگی موجب تعمیق ارزشهای دفاع مقدس و انقلاب در آنان می شود.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان و روی آوردن آنان به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم برای صدمه زدن به نظام جمهوری اسلامی، گفت : با آگاهی و بصیرت مردم دشمن در این مرحله هم مانند جنگ نظامی با شكست مواجه می شود . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.