اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 5 بهمن 1391 / کد مطلب: 5098 / نظرات: 0


افزایش 58 درصدی بودجه شهرداری سبزوار در سال آینده


شهردار سبزوار بودجه سال 92 شهرداری را به انضمام سازمان ها و ادارات تابعه 102 میلیارد تومان و بودجه مستقل شهرداری را 80 میلیارد تومان بیان کرد.
حسین مقصودی با بیان این مطلب اظهار داشت: بودجه سال آینده شهرداری سبزوار 102 میلیارد تومان پیش بینی شده که این مهم نسبت به بودجه سال جاری که 60 میلیارد تومان بود 82/58 درصد افزایش خواهد داشت.
وی افزود: از اعتبار 80 میلیارد ریال بودجه مستقل شهرداری، سهم هزینه های جاری 151 میلیارد و 655 میلیون ریال معادل95/18درصد از کل بودجه و سهم هزینه های عمرانی 648 میلیارد و 345 میلیون ریال معادل 05/81 درصد از کل بودجه می باشد.
مقصودی احداث دروازه ولایت با مبلغ 15 میلیارد ریال، احداث فاز یک بوستان بزرگ بیهقی با مبلغ 25 میلیارد ریال، تملک امتداد خیابان 20 متری جعفرآباد تا خیابان رضوی و بازگشایی مسیر و خیابان سازی آن با مبلغ 15 میلیارد ریال، تملک جهت احداث پارکینگ طبقاتی با مبلغ 10 میلیارد ریال، تکمیل باغ ایرانی با مبلغ 15 میلیارد ریال، اجرای پروژه مشارکتی مجتمع تجاری انقلاب را از مهمترین رویکردهای عمرانی بودجه سال 92 بیان کرد.
 شهردار سبزوار اهتمام به انضباط مالی و بودجه ای و ایجاد تعادل بین منابع درآمدی و مصارف هزینه ای، توسعه نظام برنامه ریزی و مدیریت شهری، ارتقاء آموزش جایگاه آموزش، پژوهش، فن آوری اطلاعات و سرمایه انسانی در عرصه مدیریت شهری، مدیریت هزینه در کلیه خدمات و فعالیت های شهرداری، افزایش بهره وری و کارآرایی از طریق بهبود منابع انسانی و ارتقاء کیفیت خدمات شهری را نیز از جمله مهمترین سیاست های بودجه سال آینده برشمرد.
مقصودی همچنین به مهمترین برنامه های بودجه سال 92 نیز اشاره کرد و افزود: بهبود وضعیت و ایجاد تاسیسات و اماکن تفریحی و فضای سبز در مبانی ورودی و خروجی، توسعه نسبت به احداث و بهبود فضای سبز و بوستان های شهری ، بخصوص حاشیه کمربندی، توسعه نسبت به احداث و بهبود شبکه حمل و نقل و معابر شهری، توسعه نسبت به ایجاد مبلمان شهری و نورپردازی معابر و بلوارها و میادین و همچنین ایجاد المان ها و تندیس های شایسته و متناسب با شهر دیرینه و باستانی سبزوار، تملک اراضی و املاک مورد نیاز اجرای توسعه و عمران شهری، انجام مطالعات مورد نیاز توسعه در عمران، گردشگری، ترافیکی، بافت فرسوده، نقشه به هنگام هوایی، برنامه تاسیسات حفاظتی، بهبود محیط شهری، دفع آب های سطحی و ایجاد اماکن و فضاهای ورزشی، تفریحی و توریستی از جمله این موارد می باشد.
شهردار سبزوار با بیان اینکه بودجه سال آینده شهرداری با تلاش همه پرسنل خدوم و سازمان ها و ادارات تابعه شهرداری سه رقمی شد و به اعتبار 102 میلیارد تومان رسید، گفت: در واقع باید تاکید کرد که این رشد بودجه و افزایش آن از بودجه بسیاری از بسیاری از مراکز استان و شهرهای همطراز بیشتر می باشد.
مقصودی با بیان اینکه ساختن سبزواری آباد جز با همراهی و مشارکت شهروندان میسر نخواهد شد، گفت: بسیار خرسندیم که امروز سبزواری در حد نام سبزوار با همراهی همه شهروندان، سیاست گذاری شورای اسلامی شهر در حال تحقق و آبادانی است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.