اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 4 بهمن 1391 / کد مطلب: 5092 / نظرات: 0


10پروژه برق رسانی در سبزوار بهره برداری می شود


 مدیر امور برق سبزوار از بهره برداری 10 پروژه برق رسانی طی دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
  

 به گزارش سبزوارپیام ،'هادی انبیایی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروژه ها در مجموع با هزینه 33 میلیارد و 50 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و سایر اعتبارات اجرا شده اند.

وی با بیان اینكه برق رسانی به سایت اصلی مسكن مهر توحید شهر سبزوار از جمله این پروژه ها است گفت: با اجرای طرح مزبور شامل 22 دستگاه ترانسفورماتور و هزینه شش میلیارد ریال، 900 نفر از مزایای آن بهره مند می شوند.

وی احداث شبكه دو مداره تامین برق سایت اصلی مسكن مهر در توحید شهر سبزوار با هزینه دو میلیارد و 100 میلیون ریال برای 3500 خانوار، بهبود روشنایی بلوارهای توحید شهر و آزادگان سبزوار برای 10 هزار خانوار و با هزینه دو میلیارد و 100 میلیون ریال و بهره مندی از شبكه فیبر نوری برق سبزوار با هزینه یك میلیارد ریال را از دیگر طرح های مزبور اعلام كرد.

مدیر برق سبزوار، تامین برق مسكن مهر بخش روداب این شهرستان با هزینه 800 میلیون ریال، تامین برق متقاضیان جدید شهری و روستایی سبزوار برای سه هزار و 500 نفر و هزینه چهار میلیارد و 100 میلیون ریال و احداث شبكه فشار متوسط دو مداره از پست سنگرد ششتمد سبزوار با هزینه چهار میلیارد و 850 میلیون ریال را نیز از جمله پروژه های دهه فجر امسال در این شهرستان برشمرد.

'انبیایی'، بهره برداری از پست های جدید توزیع برق سبزوار برای 500 خانوار و با هزینه چهار میلیارد و 700 میلیون ریال، احداث مرحله اول كابل كشی زمینی تامین برق شهرك صنعتی سبزوار با هزینه 200 میلیون ریال و نصب لوازم اندازه گیری مشتركین جدید سبزوار برای شش هزار خانوار و با هزینه هفت میلیارد و 200 میلیون ریال را از دیگر پروژه های مزبور اعلام كرد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.