اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 بهمن 1391 / کد مطلب: 5088 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


خبرنگاران هدایت مخاطبان را عهده دار هستند


خبرنگاران هدایت مخاطبان را عهده دار هستند امام جمعه سبزوار گفت: خبرنگاران هنرمندانی هستند که با دقت و نوع نگاه خود به رخدادها، هدایت مخاطبان را عهده دار هستند.
 
 به گزارش سبزوارپیام ، حجت الاسلام 'غلامحسین ابراهیمی' روز سه شنبه در نشستی با مسئول دفتر ایرنا در سبزوار افزود: رعایت صداقت، عدالت و بی طرفی کامل در انتقال اخبار از ضرورت های حرفه خبرنگاری است.

وی خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسوولان دانست و گفت: نقش و اهمیت رسانه های گروهی بر کسی پوشیده نیست.

امام جمعه سبزوار همچنین با اشاره به توطئه ها ، تبلیغات سوء و نقشه های شوم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی افزود: یکی از ابزارهای دشمن ایجاد تفرقه است که رسانه های گروهی باید در این زمینه با هوشیاری و بصیرت، توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت: خبرنگاران و روزنامه نگاران باید به گونه ای اخبار را انعکاس دهند که دشمن از آن سوء استفاده نکند.

وی گفت: علاوه بر آن انتقاد سازنده خبرنگاران همراه با آگاهی جامعه را به پیشرفت رهنمون می سازد.

وی همچنین تبیین دستاوردهای انقلاب و پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلابی را به عنوان وظیفه همگانی، برای همه به ویژه خبرنگاران ضروری دانست.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: همه باید تلاش کنیم نوجوانان و جوانان را با واقعیت های انقلاب آشنا کرده و فداکاری ها و جان فشانی های ملت ایران در راستای پیروزی انقلاب را برای آنها بیان کنیم.

امام جمعه سبزوار با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رهبری خردمندانه امام خمینی (ره) و وحدت مردم به پیروزی رسید اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی نه تنها برای ملت ایران که برای ملت های منطقه داشت و بیداری اسلامی در منطقه نیز نتیجه این انقلاب بزرگ الهی است.

وی گفت: استقلال و خودکفایی کشور در زمینه های علمی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

او افزود: انقلاب اسلامی با شعار نه شرقی و نه غربی نظام سلطه در جهان را در هم شکست و در مقابل دشمنان ایستاد و استقلال خود را حفظ کرد.

وی با اشاره به نقشه ها و توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت : اکنون نیز ملت بزرگ ایران با پیروی از ولایت و افزایش بصیرت و وحدت، موجب شکست دشمنان شده و همچون گذشته آنان را مایوس می کند.

امام جمعه سبزوار همچنین از خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان یک رسانه فراگیر و تاثیر گذار در کشور نام برد و از فعالیتهای دفتر ایرنا در سبزوار ابراز رضایت کرد.

محمد مهرنیا مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در سبزوار هم در این نشست، گزارشی از فعالیت های حوزه کاری خود ارائه کرد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.