اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 بهمن 1391 / کد مطلب: 5083 / نظرات: 0


محسنی ثانی : آزادراه حرم تا حرم بزرگترين پروژه تاريخ کشور است


محسنی ثانی : آزادراه حرم تا حرم بزرگترين پروژه تاريخ کشور است

پروژه آزادراه حرم تا حرم با عنوان بزرگترين پروژه تاريخ کشور ناميده شده است كه اين پروژه به طول 1000 کيلومتر استان‌هاي قم، تهران، سمنان و خراسان رضوي را به يکديگر پيوند مي‌زند و دو کلان شهر مذهبي مشهد و قم، هر طرف نقاط شروع و پايان اين آزادراه هستند.

 در طول مسير 1000 کيلومتري آزادراه حرم تا حرم، دارالمومنين سبزوار يکي از شهرهاي اصلي مسير است که در محدوده حريم شهري از يک ورودي و خروجي مناسب برخوردار است.

آزادراه حرم تا حرم قرار است از زمين‌هاي حدفاصل شهر سبزوار تا شهرک توحيد عبور کند و پارک شهداي گمنام، فرهنگ سراي بزرگ امام رضا(ع) دو جاذبه مهم گردشگري شهر سبزوار خواهند بود که در مجاورت اين آزادراه قرار مي‌گيرند.

محمدرضا محسني ثاني، نماينده مردم سبزوار در مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با ايسنا ،  از آماده شدن 60 کيلومتر از مسير آزاد راه حرم تا حرم براي آسفالت و نصب گيت عوارضي خبر داد.

وي ادامه داد: براي عمليات آسفالت و نصب گيت عوارضي در 60 کيلومتر از مسير آماده شده از آزادراه حرم تا حرم در قطعه سبزوار – نيشابور، 100 ميليارد ريال اعتبار لازم است.

محسني ثاني خاطرنشان كرد: اين ميزان بايد از محل منابع قابل واگذاري شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل کشور، به صورت تهاتري به قرار گاه خاتم پرداخت شود.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به ديدار خود با مهندس صادقي، معاون وزير راه و شهرسازي و مديرعامل شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل کشور، خاطرنشان کرد: پيگيري‌هاي لازم در حال انجام است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.