اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 بهمن 1391 / کد مطلب: 5081 / نظرات: 0


یكهزار و 63 شكایت مردمی در مجمع امور صنفی سبزوار رسیدگی شد


یكهزار و 63 شكایت مردمی در مجمع امور صنفی سبزوار رسیدگی شد     

 رییس مجمع امور صنفی سبزوار از رسیدگی به یك هزار و 63 شكایت مردمی از ابتدای امسال تاكنون خبر داد.
  
به گزارش سبزوارپیام،'مجید غایبی ' روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیشتر این شكایت ها مربوط به گران فروشی، كم فروشی ، تقلب در كیفیت و كمیت كار و ضرر و زیان به شخص ثالث بوده است .

وی اظهار داشت : برخی از این شكایات منجر به تشكیل پرونده برای واحدهای صنفی متخلف شده است.

وی ادامه داد : شكایات مردمی از طریق تلفن های 124 و 2240801-0571 واحد بازرسی و نظارت مجمع امور صنفی سبزوار و یا حضوری توسط مردم این شهرستان اطلاع داده شده است .

رییس مجمع امور صنفی سبزوار با اظهار اینكه از ابتدای امسال تاكنون 15 هزار و 700 مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شده افزود : با این بازرسی ها برای یك هزار و 133 واحد صنفی متخلف پرونده تشكیل و به تعزیرات حكومتی ارسال شد.

وی ادامه داد : بیشترین تخلفاتی كه منجر به تشكیل پرونده شده به ترتیب مربوط به عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه ، گرانفروشی ، عدم صدور صورتحساب و تداخل صنفی است.

وی به پلمپ 807 واحد صنفی در سبزوار از ابتدای امسال تاكنون اشاره كرد و افزود : بیشترین پلمپ ها شامل مسائل مربوط به پروانه كسب ، عدم پرداخت جرائم گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است .

وی با ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده مجمع امور صنفی سبزوار گفت : این شهرستان دارای حدود 10 هزار واحد صنفی فعال و 40 اتحادیه صنفی است. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.