اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 بهمن 1391 / کد مطلب: 5079 / نظرات: 0

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سبزوار


مسوولان برای كیفی كردن برنامه های دهه فجر تلاش كنند


مسوولان برای كیفی كردن برنامه های دهه فجر تلاش كنند  معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سبزوار بر كمی و كیفی كردن و تنوع برنامه های دهه مبارك فجر تاكید كرد.
 
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، رضا مدرسی پور روز دوشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر سبزوار گفت : در برنامه های دهه فجر باید چند هدف مهم نظیر تبیین علل و عوامل شكل گیری انقلاب ، جایگاه امام خمینی (ره)، حضور مردم ، جایگاه روحانیت ، ارزش ها و آرمان های اساسی انقلاب اسلامی مورد تأكید و توجه قرار گیرند.

وی افزود : از ابتدای وقوع انقلاب اسلامی ایران تا كنون كشورمان در عرصه های مختلف دستآوردهای چشمگیری داشته ، اما دشمنان همواره سعی كرده اند با سیاه نمایی و با استفاده از ابزار تبلیغاتی، موفقیت های جمهوری اسلامی ایران را انكار كنند.

وی ادامه داد : به همین دلیل باید از فرصت موجود در ایام الله دهه فجر به طور كامل استفاده كرده و همه موفقیت ها و دستاوردهای ارزشمند كشور را در دوران پس از انقلاب برای مردم تشریح و تبیین كنیم.

مدرسی پور اظهار داشت : دشمنان انقلاب به سركردگی استكبار جهانی در چند سال اخیر به صورت مشخصی جایگاه با اهمیت ولایت فقیه در ایران اسلامی را هدف توطئه های خود قرار داده اند.

وی افزود : به همین جهت باید در برنامه های گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، تلاش شود كه جایگاه محوری ولایت و نقش حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در به ثمررسیدن انقلاب و موفقیت روزافزون آن در جامعه تشریح گردد.

وی گفت : در ایام جشن های پیروزی انقلاب همچنین باید روی موضوعات اقتصاد مقاومتی ، خودباوری ، حضور و مشاركت مردم ، بصیرت افزایی و ... به میزان كافی توجه شود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.