اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 2 بهمن 1391 / کد مطلب: 5072 / نظرات: 0


هفت پروژه آب و فاضلاب در سبزوار بهره برداری می شود


    

 مدیر روابط عمومی شركت آب و فاضلاب سبزوار از افتتاح و بهره برداری هفت پروژه همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد .

 به گزارش سبزوارپیام ، ' علی طوسی 'روز دو شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این طرح های عمرانی با اعتبار 11 میلیارد و 290 میلیون ریال افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

وی پروژه احداث مخزن پنج هزار مترمكعبی مسكن مهر شهر سبزوار با اعتبار شش میلیارد ریال را یكی از این پروژه ها عنوان كرد و اظهار داشت : این پروژه از سال گذشته آغاز شده و امسال در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد : پروژه جمع آوری شبكه فاضلاب به طول 23 كیلومتر با اعتبار دو میلیارد و 530 میلیون ریال ، اصلاح شبكه آب به میزان شش كیلومتر در شهر سبزوار با اعتبار یك میلیارد و 200 میلیون ریال و پروژه ساخت سامانه كلرزنی هیدروكلریناتور مخازن یكهزار و پنج هزار مترمكعبی توحید شهر سبزوار با اعتبار 110 میلیون ریال را از جمله پروژه های افتتاحی در این ایام مبارك است .

وی توسعه شبكه آب مسكن مهر سبزوار به میزان چهار كیلومتر با اعتبار یك میلیارد ریال ، توسعه شبكه آب مسكن مهر داورزن به طول یك كیلومتر با اعتبار 300 میلیون ریال و توسعه شبكه آب مسكن مهر بخش روداب سبزوار به طول 600 متر با اعتبار 150 میلیون ریال را از دیگر پروژه ها عنوان كرد .

وی تاریخ آغاز این شش پروژه را امسال عنوان كرد و افزود : این پروژه ها در دهه فجر امسال هم به بهره برداری می رسند. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.