اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 شهريور 1390 / کد مطلب: 507 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


رزمايش بزرگ فدائيان حريم ولايت نشان اقتدار انقلاب اسلامي ايران است


رزمايش بزرگ فدائيان حريم ولايت نشان اقتدار انقلاب اسلامي ايران است  امام جمعه سبزوار گفت: رزمايش بزرگ فدائيان حريم ولايت نشان اقتدار انقلاب اسلامي ايران و تضمين امنيت كشور است.

 حجت الاسلام و المسلمين 'غلامحسين ابراهيمي' در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه سبزوار افزود: با وجود دشمنان نظام انجام اين رزمايش ها لازم است.
وي ادامه داد: با بودن نيروهاي مسلح و بسيج امنيت دركشور برقرار شده و در چنين شرايطي است كه ديگر اقشار جامعه همچون اساتيد حوزه و دانشگاه ،پزشك و غيره مي توانند كار كنند.
وي موفقيت در اين رزمايش و همچنين افتتاح نيروگاه هسته اي بوشهر را تبريك گفت .
خطيب جمعه سبزواردر آستانه مهرماه خطاب به مسوولان آموزش و پرورش ، دانشگاه ها و حوزه هاي علميه گفت: فرزندان امانت و آينده سازان كشور هستند و اگر درست تربيت شوند نظام و انقلاب پيروز و بيمه مي شود.
وي ضمن تاكيد بر اسلامي بودن دانشگاه و بازار در كشور اسلامي ، از بدحجابي دختران در برخي خانواده هاي مذهبي و نماز خوان گلايه و تاكيد كرد: حجاب دختر مسلمان بايد اسلامي باشد.
وي در بخشي از سخنانش سالروز غزوه خندق و شجاعت و اخلاص حضرت علي (ع) در اين غزوه را خاطر نشان كرد و با اشاره به نامگذاري اين روز به نام فرهنگ پهلواني و ورزش زورخانه اي گفت: انصاف اين است كه به اين ورزش عنايت بيشتري شود.
خطيب جمعه سبزوار در آستانه هفته دفاع مقدس با اظهار اينكه جنگ تحميلي پيش از 31 شهريور و با حملات انفجاري و تجاوزهايي كه به كشور آغاز شده بود، گفت: در روز 31 شهريور دشمن از زمين ،هوا و دريا همه امكانات خود را عليه ايران به كار گرفت .
وي هدف از به راه انداختن جنگ تحميلي را از بين بردن انقلاب اسلامي و نظام عنوان كرد و افزود: صدام به جهت وحشتي كه از سرايت انقلاب اسلامي به عراق داشت با حمايت ابر قدرت ها و متحدين منطقه وارد اين جنگ شدكه خوشبختانه به آرزوي خود نرسيد.
حجت الاسلام ابراهيمي گفت: جنگ تحميلي بدون مقدمه و سابقه آغاز نشده و پايه هاي اين جنگ از همان روزهاي اول انقلاب ريخته شده بود.
وي در ادامه تحولات مصر و حمله به سفارت رژيم صهيونيستي در اين كشور را نشات گرفته از انقلاب اسلامي ايران برشمرد.
منبع:ایرنا
 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.