اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 1 بهمن 1391 / کد مطلب: 5068 / نظرات: 0


10پروژه كشاورزی در سبزوار آماده بهره برداری شد


10پروژه كشاورزی در سبزوار آماده بهره برداری شد
 معاون سازمان و مدیر جهاد كشاورزی سبزوار گفت: 10 پروژه كشاورزی در این شهرستان آماده بهره برداری طی دهه فجر امسال می باشد.
 
 به گزارش سبزوارپیام ،'محمد جواد ایزدیان' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها با هزینه 28 میلیارد و 760 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی اجرا شده اند.

وی با بیان اینكه سه واحد مرغداری گوشتی به ظرفیت 55 هزار قطعه در هر دوره از جمله طرح های مزبور است افزود: دو واحد مرغداری در روستای 'قره قلی' و یك واحد مرغداری نیز در روستای 'دلبر' از توابع بخش مركزی سبزوار طی دهه فجر به بهره برداری می رسد.

مدیر جهاد كشاورزی سبزوار با بیان اینكه آبیاری تحت فشار در سطح 554 هكتار از دیگر پروژه های آماده بهره برداری است گفت: 445 هكتار از سطح مزبور در شهر داورزن و 109 هكتار نیز در روستای 'صدخرو' می باشد.

'ایزدیان'، 44 هزار متر كانال انتقال آب كشاورزی در روستاهای بخش های روداب، ششتمد و بخش مركزی سبزوار را از دیگر پروژه های مزبور دانست.

وی اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه ها برای 62 نفر به صورت مستقیم و برای 105 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده و 900 خانوار از مزایای آن برخوردار می شوند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.