اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 29 دي 1391 / کد مطلب: 5058 / نظرات: 2

امام جمعه خوشاب:


مسلمانان با وحدت و بصیرت می توانند بر دشمنان مسلط شوند


مسلمانان با وحدت و بصیرت می توانند بر دشمنان مسلط شوند     
 امام جمعه خوشاب گفت: مسلمانان با وحدت، یكپارچگی و بصیرت می توانند بر دشمنان مسلط شده و از مراحل سخت و بحران ها گذر كنند.
  
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام 'محمد صاحبی' در خطبه های نماز جمعه افزود: مسلمانان بدانند كه اختلاف و تفرقه كار دشمنان است و دشمن می خواهد با ابزار تفرقه بر مسلمانان چیره شود.

وی با گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: مسلمانان باید توجه داشته باشند كه شیعه و سنی اشتراكات بسیار با هم دارند و این دشمنان هستند كه با اختلاف و فرقه گرایی سعی دارند بین مسلمانان اختلاف بیاندازند.

خطیب جمعه خوشاب با اشاره به توطئه های دشمنان دركشورهای اسلامی گفت: وهابیون پول های كلان خرج می كنند تا عده ای را علیه مسلمین با خود همنوا كنند.

حجت الاسلام صاحبی با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام حسن عسكری (ع) اظهار داشت: این امام همام پس از امام جواد (ع) جوانترین امام بودند كه در سن 28سالگی به شهادت رسیدند.

او گفت: با آن كه بیشتر عمر آن حضرت در زندان سپری شد، ایشان شاگردان بسیار تربیت كردند.

وی همچنین به 10 ربیع الاول سالروز ازدواج پیامبر اسلام (ص) با حضرت خدیجه (س) اشاره كرد و افزود: حضرت خدیجه (س) با آن كه خواستگاران متعدد از میان ثروتمندان داشتند اما به دلیل ایمان، اخلاق شایسته، صداقت و امانتداری حضرت محمد (ص)، ایشان را برای همسری برگزیدند.
امام جمعه خوشاب گفت: ازدواج پیامبر اكرم (ص) با حضرت خدیجه (س) درسی است برای همه جوانان كه شرط اصلی یك زندگی موفق را در ایمان و اخلاق خوب بدانند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.