اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 29 دي 1391 / کد مطلب: 5050 / نظرات: 0


شش ایستگاه مطالعه امسال در سبزوار تشكیل شد


    
 رییس اداره كتابخانه های عمومی سبزوار گفت : شش ایستگاه مطالعه در سال جاری در این شهرستان تشكیل شد.


به گزارش سبزوارپیام،'زیبا باغانی' روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : این شش ایستگاه مطالعه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) ، حسینیه باقرالعلوم و زائرسرای سبزوار و سه روستای این شهرستان دایر شده است .

وی گفت : حدود دو سال است كه دایر شدن ایستگاه های مطالعه در دستور كار این اداره قرار گرفته و تعداد آنها به 13 ایستگاه در سبزوار رسیده است .

باغانی اظهار داشت :برای طرح ایستگاه های مطالعه از سوی نهاد كتابخانه های عمومی استان به عنوان یك طرح كلی و كارشناسی برنامه هایی در نظر گرفته شده كه اجرایی می شود.

وی طرح ایستگاه های مطالعه را در مكانهای عمومی ،ادارات و نهادها ، مساجد و حسینیه ها ، خودروهای حمل و نقل عمومی ،بانكها و هر جایی كه با تقاضا و مراجعه مردم است قابل اجرا عنوان كرد.

وی با اشاره به اهمیت گسترش فرهنگ كتابخوانی در جامعه،گفت : احداث ایستگاه های مطالعه در ادارات ، نهادها و فضاهای عمومی یك ضرورت است.

رییس اداره كتابخانه های عمومی سبزوار اظهار داشت : این نهاد برای تامین كتاب مود نیاز با گروه های هدف همكاری می كند و بعد از تشكیل ایستگاه به صورت دوره ای كتاب ، مجله و نشریات در اختیار آنان قرار می دهد. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.