اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 28 دي 1391 / کد مطلب: 5049 / نظرات: 0


اینترنت پر سرعت مهر به کجا رسید؟


وبلاگ مهر نوشت /بعد از اعلام مهندس عباس مهرآرا قائم مقام رئیس مخابرات خراسان رضوی مبنی بر پیگیری امور توسط ایشان متاسفانه هیچ ادامه روندی دراین باره شاهد نبودیم؛ولی خبرهای جدید حاکی از این است که بعضی مسئولین در این امر کوتاهی نموده اند که جای بسی تامل دارد.
بعد از اینکه امور مربوط به طراحی سیستم اینترنت پرسرعت در مهر انجام شده است یکی از مسئولین مخابرات سبزوار گویا نسبت به امر نصب دستگاه مربوطه اخلال وارد نموده است و اظهارنموده است که به دلیل اینکه امکان دارد مردم نسبت به خرید اشتراک های مربوطه اقدام نکنند دستگاه مربوطه وصل نمی شود.
از طرفی هم مهندس مهر آرا گویا نسبت به انجام امور اقدامات لازم را انجام داده است و یاد آور شده که نیازی به اسم نویسی و جمع‌آوری هزینه برای اشتراک ها تا بعد از نصب دستگاه نیست.
امروز نیز باخبر شدیم باید تعدادی از افراد برای نصب دستگاه مربوطه اسم نویسی و مبلغی را به حساب مخابرات سبزوار واریز نمایند تا این اداره و بعضی مسئولین مطمئن شوند که حداقل ۲۰ نفر از جمعیت۲۰۰۰نفری مهری خواستار اینترنت پرسرعت اند.
عزیزان می توانند جهت ثبت نام برای خرید اشتراک اینترنت پرسرعت با شماره ۰۹۳۷۶۹۳۶۹۱۰ تماس حاصل فرمایند تا نسبت به دریافت وجه مربوطه و نام نویسی افراد اقدام شود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.