اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 دي 1391 / کد مطلب: 5048 / نظرات: 0


افتتاح فاز نخست شهربازی جدید سبزوار، اردیبهشت ماه سال 92



مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: فاز نخست شهربازی جدید سبزوار، اردیبهشت ماه سال 92(روز شوراها) به بهره برداری خواهد رسید.
 حسین دولت آبادی با بیان اینکه شهربازی جدید سبزوار در محل مجتمع فرهنگی، زیارتی، گردشگری شهدای گمنام در مسیر توحید شهر واقع شده است، اظهار داشت: در حال حاضر محوطه سازی و حصارکشی دیواره های شهربازی در حال اتمام است و 4 دستگاه بزرگ آن نیز خریداری شده است.

وی از نصب این 4 دستگاه تا هفته آینده در صورت مساعد بودن شرایط جوی خبر داد و گفت: سه دستگاه بزرگ دیگر آن نیز  توسط شرکت پیمانکار در حال ساخت است و به محض اتمام، جهت نصب به سبزوار انتقال داده می شود.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: در فاز نخست شهربازی 14 دستگاه ماشین برقی، قطار، آکروجت، آفتاب مهتاب، ترن هوایی، مجموعه بادی، کشتی کودکان، فانفار، سالتو، ماشین شارژی، منو ریل، اسکیت برد و تاپ زنجیری نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ابنیه و ساخت لوازم شهربازی جدید اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: در حال حاضر عملیات عمرانی شهربازی در حال انجام است و دارای پیشرفت فیزیکی قابل قبولی است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.