اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 27 دي 1391 / کد مطلب: 5036 / نظرات: 0


سهولت و صداقت عامل اصلی جلب مشارکت مردم در طرح های عمرانی سبزوار



رئیس اداره حقوقی و املاک شهرداری سبزوار گفت: در یک ساله اخیر سهولت، سرعت، دقت و صداقت عامل جلب مشارکت مردم در طرح های عمرانی و افزایش توافقات شهرداری سبزوار شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، علی خوشبخت با بیان اینکه اعتماد و مشارکت مردم در طرح های عمرانی شهرداری و تعداد توافقات نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش خوبی داشته است، اظهار داشت:  در این مدت عقد قراردادها بین شهرداری و شهروندان از نظر تعداد 4 برابر و از نظر ریالی 12 برابر نسبت به سال های گذشته افزایش داشته است.

وی مجموع کل قراردادهای منعقد شده 10 ماهه سال جاری را 191 مورد بیان کرد و افزود: در این راستا در فروردین 26 مورد، اردیبهشت 3 مورد، خرداد و تیر مجموعا42 مورد ، مرداد 19مورد، شهریور 12 مورد، مهر21مورد، آبان11 مورد، در آذر 26 مورد و در دی ماه 31 مورد قرارداد بین طرفین منعقد شده است.

خوشبخت در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت 317 هزار و 281 مترمربع زمین مورد توافق به شهرداری واگذار،13 هزار و 271 مترمربع زمین از شهرداری خریداری و 2 هزار و 617 مترمربع زمین بدون دریافت وجه به موسسات واگذار شده است.

وی ساماندهی ورودی سربداران، بازگشایی امتداد خیابان دانشگاه، تعریض خیابان طبرسی و دستغیب، ایجاد فضای سبز پارک اسلام آباد، بازگشایی امتداد خیابان 24 متری ولیعصر، خرید منزل شهید فرومندی و منزل تاریخی ترشیزی ها و تملک مسیر کمربند شرق را از جمله طرح هایی بیان کرد که شهروندان در آن مشارکت داشته اند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.