اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 26 دي 1391 / کد مطلب: 5031 / نظرات: 0


دستگيري2 سارق حرفه اي و كشف 13 فقره سرقت در سبزوار



در اجراي طرح امنيت محله محور در  سبزوار  با دستگيري 2 سارق حرفه اي 13 فقره سرقت كشف شد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان سبزوار در تشريح اين خبر فوق گفت: در اجراي طرح امنيت محله محور و مبارزه با سارقان تيم گشت كلانتري 11 شهرستان سبزوار خراسان رضوي در ساعات پاياني شب گذشته حين گشت زني در يكي از خيابان هاي شهر سبزوار فردي را در حال سرقت سيم برق مشاهده كردند.

سرهنگ آزادواري افزود: تيم گشت كلانتري شريعتي بلافاصله وارد عمل شدند و سارق را در اقدامي غافلگيرانه قبل از فرار از صحنه جرم دستگير و به كلانتري منتقل كردند.

وي خاطر نشان كرد: در بازجوئي هاي به عمل آمده متهم 27 ساله و سابقه دار به نام "غلامرضا" با توجه به شواهد و مدارك موجود به 7 فقره سيم هاي برق در سطح شهر سبزوار اعتراف كه در اين رابطه  115 متر سيم برق از مخفيگاه اين فرد كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان سبزوار در ادامه افزود:  ماموران كلانتري 11 اين فرماندهي همچنين  با اطلاع از حضور يكي از سارقان سابقه دار در يكي از مناطق حوزه استحفاظي اين كلانتري؛ پاتوق اين فرد را بصورت نامحسوس كنترل و با اطمينان از حضور وي در اقدامي غافلگيرانه وي در دستگير كردند.

وي تصريح كرد: متهم دستگير شده (رسول 33 ساله) با توجه به شواهد و مدارك موجود در سرقت هاي انجام شده به 6 فقره سرقت مصالح ساختماني در سطح شهر سبزوار اعتراف كرد.

سرهنگ "آزادواري" در پايان گفت: متهمان پس از تشكيل پرونده  جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.