اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 24 شهريور 1390 / کد مطلب: 499 / نظرات: 0


فيلم 'ديليت' از سبزوار به جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران راه يافت


فيلم ديليت از سبزوار به جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران راه يافت   رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي سبزوار از راهيابي فيلم 'ديليت' اثر ' كاظم ملايي' هنرمند سبزواري به بيست و هشتمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران خبر داد.

' مجيد عسكري' گفت: از ميان 228 اثر تجربي از 105 كشور جهان 10 اثر براي شركت در بخش مسابقه تجربي بين‌الملل و از ميان آثار راه يافته به بخش مسابقه ملي تجربي شش اثر براي شركت در بخش مسابقه بين الملل انتخاب شده اند.
وي افزود: فيلم ديليت از هنرمند سبزواري جزو آثار معرفي شده در مسابقات بين المللي است.
وي اظهار داشت: ' مجيد جوزاني' دكتراي پژوهش هنر، كارگردان و بازيگر ، 'اصغر فهيمي‌فر' دكتراي تاريخ هنر ، فلسفه و هنر وعضو هيئت علمي دانشگاه تربيت مدرس و دكتر سيد 'محسن هاشمي' دكتراي پژوهش هنر و عضو شوراي آموزشي و پژوهشي دانشگاه هنركار بازبيني و انتخاب آثار بخش مسابقه بين‌الملل را بر عهده داشته اند.
عسكري خاطر نشان كرد: بيست و هشتمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران از 19 تا 24 مهر ماه در تهران و از 28 مهر تا دوم آبان در هشت منطقه فرهنگي شامل آذربايجان غربي، اصفهان، خراسان شمالي، خوزستان، سيستان و بلوچستان، كرمانشاه ، كهگيلويه و بويراحمد و مازندران برگزار مي شود.
وي افزود: پس از آن آثار برگزيده بخش ملي و بين الملل جشنواره در دفاتر شصتگانه انجمن در سراسر كشور براي علاقمندان به نمايش در مي آيد.
فيلم كوتاه ديليت در عرصه هاي استاني ،كشوري و بين المللي داراي سابقه خوبي است كه از جمله پيش از اين به ششمين جشنواره‌ بين‌المللي فيلم قبرس راه يافته بود .
'ديليت ' يك فيلم كوتاه داستاني 11 دقيقه اي در مورد جواني است كه ديليت كردن (حذف كردن ) زندگي اش را تجربه مي كند .
منبع :ایرنا




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.