اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 دي 1391 / کد مطلب: 4973 / نظرات: 0


مسول شورای هماهنگی تبلیغات خوشاب : حفظ وحدت و انسجام مسلمانان پاسخ دندان شكن آنان در مقابل استكبار است


 
مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوشاب گفت: حفظ وحدت و انسجام بین مسلمانان پاسخ دندان شكن آنان در مقابل توهین به ساحت مقدس پیامبر (ص) و ارزش های اسلامی است .
  
به گزارش سبزوارپیام،حجت الاسلام 'هادی سلطانی كیا ' در حاشیه برگزاری مراسم سوگواری رحلت پیامبر اكرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : توطئه‌ ها و نقشه‌ های شوم جبهه استكبار علیه مسلمانان تمام شدنی نیست و اهانت‌ های آنان به مقدسات اسلامی ادامه دارد.

وی با اظهار اینكه پیامبر گرامی اسلام الگوی زندگی همه به عنوان انسانی ارزشمند،‌ عادل،‌ كامل و برخوردار از فضیلت و تقوا است، افزود : سر منشاء هجمه های دشمنان از این خصوصیات است.

وی گفت : هركس كه بخواهد موفق شود و سعادت دنیا و آخرت را به دست آورد باید الگو و اسوه‌اش را پیامبر اكرم(ص) قرار دهد و رفتار و گفتار آن حضرت را در زندگی خود اجرایی كند.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوشاب افزود : تعالیم دینی و آموزش‌های اسلامی به مسلمانان توصیه می‌كند كه در زندگی الگو و اسوه حسنه‌ای را انتخاب كنند و در اسلام پیامبر اكرم(ص) به عنوان اسوه حسنه معرفی شده است.

حجت الاسلام 'سلطانی كیا ' با اشاره به موج بیداری اسلامی در بین كشورها، افزود : امروز دشمنان چه بخواهند و چه نخواهند حركتی عمیق و ریشه دار در دنیای اسلام آغاز شده و همین حركت است كه در زمان مناسب خود به استقلال و عزت و حیات دوباره‌ امت اسلامی می انجامد.

وی اظهار داشت : امروز وظیفه ما این است كه با آگاهی ، بصیرت و حفظ وحدت در راه اعتلای فرهنگ ناب اسلامی تلاش كنیم. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.