اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 20 دي 1391 / کد مطلب: 4958 / نظرات: 0


697واحد صنفی متخلف در سبزوار پلمپ شدند


697واحد صنفی متخلف در سبزوار پلمپ شدند
رییس مجمع امور صنفی سبزوار از پلمپ 697 واحد صنفی متخلف در 9 ماهه امسال در این شهرستان خبر داد.
  
به گزارش سبزوارپیام،'مجید غایبی 'روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: بیشترین تخلفی كه منجر به پلمپ این واحدها شده مربوط به فقدان پروانه كسب بوده است.

وی مسائل مربوط به پروانه كسب ، عدم پرداخت جرائم گرانفروشی ، عدم درج قیمت ، ضرر و زیان به شخص ثالث ، عدم نصب برچسب اجناس ، كم فروشی و عدم پرداخت حق عضویت به اتحادیه را از جمله تخلفاتی عنوان كرد كه منجر به پلمپ این واحدهای صنفی شده است.

رییس مجمع امور صنفی سبزوار همچنین از رسیدگی به یك هزار شكایت مردمی در 9 ماهه سال جاری خبر داد و گفت : از این تعداد 189 شكایت منجر به تشكیل پرونده شده و به اداره تعزیرات حكومتی این شهرستان ارسال شده است.

وی افزود:بیشتر این شكایت ها مربوط به گرانفروشی، كم فروشی ، تقلب در كیفیت و كمیت كالا و خدمات و ضرر و زیان به شخص ثالث بوده است .

غایبی افزود : شكایات مردمی از طریق تلفن 124 و 2240801-0571 واحد بازرسی و نظارت مجمع امورصنفی سبزوار و یا حضوری توسط مردم این شهرستان به واحد بازرسی اطلاع داده شده است.

وی با ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده مجمع امور صنفی سبزوار در شرایط و زمان های مختلف بر بازار گفت : امسال با توجه به شرایط حاكم بر بازار ، وجود سوءاستفاده برخی دلالان از فضای بازار و نیز ایجاد تورم روانی از جانب برخی افراد سودجو تعداد بازرسی ها افزایش یافت و با متخلفان برخورد شد.

رییس مجمع امور صنفی سبزوار اظهار داشت : مجمع امور صنفی در زمان های مختلف گشت های مشترك با اداره اماكن ، تعزیرات ، اتحادیه های مختلف و اداره صنعت ، معدن و تجارت در شهر سبزوار و بخش های تابعه هم دارد.

شهرستان سبزوار حدود 10 هزار واحد صنفی فعال و 40 اتحادیه صنفی دارد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.