اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 20 دي 1391 / کد مطلب: 4954 / نظرات: 0


مزینان معطر به پرچم بارگاه امام حسین (ع) شد



همزمان با دهه ی آخر صفر و درایام رحلت جانسوز پیامبر اعظم (ص) و دو فرزند گرامیش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) پرچم گنبد امام حسین (ع) در مزینان به اهتزاز در آمد.
به گزارش سبزوارپیام، به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای مزینان و کانون فرهنگی زینبیه (س) پرچم بارگاه ملکوتی امام سوم شیعیان با هماهنگی ستاد عتبات عالیات و با همراهی جمعی از بسیجیان و رزمندگان و جانبازان معزز حوزه ی مقاومت بسیج امام رضا (ع) پس از عبور از شهرهاو روستاهای استان خراسان به مزینان رسید و با اهتزاز در هیئت متحده حسینی (ع) مورد استقبال وزیارت مردم مومن وخداجوی مزینان واقع شد.
کاروان پرچم حرم مطهر امام حسین (ع) پس از ورود به مزینان با حضور در هیئت شاهزاده علی اصغر (ع) مورد استقبال جوانان قرار گرفتند و با اجتماع خیل عظیمی از عاشقان ولایت مراسم عزاداری با شکوهی را با نوحه خوانی و ذکر مصیبت در هیئت حسینی برگزار کردند.
پرچم متبرک حرم سیدالشهدا (ع) پس از زیارت مردم مزینان با همراهی جمعی از رزمندگان ،بسیجیان و دهیاری مزینان به منزل مادر سه شهید حسینی و همچنین جانباز دوران دفاع مقدس حاج مهدی حسن زاده منتقل شد تا خانواده ی معزز شهدا و جانبازان نیز از توفیق زیارت بیرق سرخ شهادت بهره مند شوند.
منبع:شاهدان کویر مزینان




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.