اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 18 دي 1391 / کد مطلب: 4932 / نظرات: 2

نماینده مردم سبزوار:


تزریق 400 میلیارد تومان به بخش صنعت سبزوار


تزریق 400 میلیارد تومان به بخش صنعت سبزوار  
نماینده مردم سبزوار در مجلس از تزریق 400 میلیارد تومان به بخش صنعت این شهرستان خبر داد و گفت: تسهیلاتی برای شرکت سیمان و آهک فرجاد فراهم شده و با خرید تجهیزات و ماشین‌آلات آن نیز موافقت شده است.


به گزارش سبزوارپیام، علی سبحانی‌فر امروز در گفت‌وگو با  فارس  در ارتباط با نصب فرستنده‌های دیجیتالی در سبزوار اظهار کرد: فرستنده سبزوار نسبت به فرستنده‌های شهرستان‌های مجاور از قدرت بالاتری برخوردار است و این امر سبب شده است تا پیگیری‌های مفیدی را انجام دهیم که در آخرین نامه به ریاست سازمان صداوسیما در پی‌نویس نامه، دستور اکید بر اجرای این طرح در سبزوار صادر شده است.

وی افزود: امیدواریم در آینده بسیار نزدیک شاهد راه‌اندازی شبکه دیجیتالی در این شهرستان باشیم.

این مقام مسئول از تزریق 400 میلیارد تومان به بخش صنعت این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: تسهیلاتی برای شرکت سیمان و آهک فرجاد فراهم شده و با خرید تجهیزات و ماشین‌آلات آن نیز موافقت شده است.

وی با بیان اینکه پروژه بزرگ پتروشیمی سبزوار بیش از دو هزار میلیارد تومان هزینه در بر دارد، از انجام مذاکرات و پیگیری‌های ویژه برای احداث آن با سرمایه‌گذاران مختلفی اعم از خارجی و داخلی خبر داد.

سبحانی‌فر پیگیری پروژه نیروگاه 500 مگاواتی سبزوار و عقد قرارداد با شرکت مینا وابسته به بنیاد ناجا و ارائه تسهیلات از صندوق ملی توسعه به این پروژه و همچنین پیگیری شرکت ذوب آهن سبزوار  را از دیگر اقدام‌ها و فعالیت‌ها عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد: با به ثمر نشستن این موضوع تحول چشمگیری در سطح منطقه بوجود آید.

وی با اشاره به مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها خاطر نشان کرد: مجلس با هدفمندی یارانه‌ها مخالف نیست اما با اجرای مرحله دوم این طرح با شیوه‌ای که دولت در نظر دارد مخالف است و نسبت به اجرای این طرح در سال آینده با شکل‌گیری زیرساخت‌های درست و قانونی موافق است.

سبحانی‌فر با بیان اینکه آمریکایی‌ها سیاست دوگانه‌ای را نسبت با ایران در پیش گرفته‌اند، گفت: اینکه آمریکایی‌ها می‌گویند مذاکره و در عمل تحریم‌ها و مشکلات زیادی را برای ما به‌وجود می‌آورند نشان از درماندگی سیاستمداران این کشور نسبت به جمهوری اسلامی ایران است و این رفتار دوگانه نسبت به ملت ما بسیار بچه‌گانه است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.