اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 17 دي 1391 / کد مطلب: 4928 / نظرات: 0


سرمربي هندبال بانوان ثامن‌الحجج(ع) سبزوار: 20 بازي بدون شکست يک رکورد کشوري است




سرمربي تيم هندبال بانوان ثامن‌الحجج(ع) سبزوار گفت: عدم حضور تيم‌ها در مسابقات باعث بي‌انگيزگي بازيكنانم مي‌شود.

  به گزارش سبزوارپیام ، ناهيد غارسي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا ، افزود: بازيكنان ما در طول هفته تمرين مي‌كنند ولي در روز بازي به آن‌ها مي‌گويند تيم حريف در مسابقه حاضر نمي‌شود که اين مساله باعث بي‌انگيزگي بازيكنان تيم مي‌شود زيرا ما خودمان را براي يك پيروزي پر گل آماده كرده بوديم.

وي افزود: البته تيم هم مقصر نيست و مشكلات مالي براي همه تيم‌هاست ولي درست نيست شهرداري تبريز كه حمايت از اين تيم را پذيرفته در آخرين دقايق دستشان را خالي بگذارد. اين درست نيست براي يك بازي و مسير نزديك بروند ولي براي بازي ديگر كه مسير دور و درصد برد كم است، در مسابقه حضور نيابند.

غارسي با بيان اينکه فدراسيون بايد برخوردي جدي با اين تيم‌ها داشته باشد، تصريح كرد: شكست 10 بر صفر و نهايتا يك جريمه نقدي براي تيمي كه مشكل مالي دارد، جريمه خوبي نيست و به نظر من بايد براي اسپانسر و استان تصميم گرفته شود تا بقيه تيم‌ها اين كار را تكرار نكنند؛ ما در ادامه ليگ از اين اتفاقات زياد خواهيم ديد و قطعا بار ‌آخر نخواهد بود.

وي خاطرنشان كرد: نتيجه اين بازي 10 بر صفر به سود ما اعلام مي‌شود و در صورتي كه ما مي‌توانستيم با اختلاف بيشتري پيروز ميدان باشيم؛ البته به تفاضل گل نيازي نداشته و با اختلاف چهار امتياز نسبت به تيم تهران در صدر جدول قرار داريم.

وي با اشاره به 20 بازي بدون شكست تيمش افزود: اين براي اولين بار است كه در كشور تيمي در 20 بازي شكست نخورده و اگر بتوانيم اين روند را ادامه دهيم به ركورد خيلي خوبي دست خواهيم يافت كه دو سال پياپي بدون شكست به قهرماني برسيم.

سرمربي تيم هندبال بانوان ثامن‌الحجج(ع) سبزوار مهمترين عامل موفقيت‌هاي تيمش را مديريت قوي دانست و ادامه داد: البته همه چيز دست به دست هم داده و همكاري و هماهنگي و دوستي بازيكنان، كادر فني و كادر مديريتي تيم به پيشرفت و موفقيت تيم كمك چشمگيري كرده است ولي مهمترين عامل اسپانسر تيم و مديريت قوي باشگاه است كه به بازيكنان ما به لحاظ شخصيت‌ بهاي زيادي مي‌دهند.

غارسي افزود: همه اين مسائل باعث شده تا بازيكنان با تمام وجود در مسابقات حاضر شوند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.