اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 دي 1391 / کد مطلب: 4921 / نظرات: 0


مناسب سازی ادارات و اماكن عمومی برای معلولان در خوشاب ضروری است


مناسب سازی ادارات و اماكن عمومی برای معلولان در خوشاب ضروری است     
سرپرست اداره بهزیستی خوشاب گفت : مناسب سازی ادارات، اماكن عمومی و مبلمان شهری برای معلولان در این شهرستان ضروری است.
  

به گزارش سبزوارپیام 'علی گرمابی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : دو سال است هیچ اعتباری برای مناسب سازی ادارات و اماكن عمومی برای معلولان اختصاص نیافته است.

وی توجه جدی به امر مناسب سازی محیط ها را از حقوق معلولان عنوان كرد و گفت : ماده 2 قانون جامع حمایت از معلولان تاكید بر مناسب‌سازی اماكن عمومی و نهادهای مختلف برای استفاده بهینه افراد معلول و كم‌توان دارد.

وی بیان كرد: متاسفانه در حال حاضر ادارات ، اماكن عمومی و مبلمان شهری خوشاب برای معلولان مناسب سازی نشده و از وضعیت خوبی برخوردار نیست.

سرپرست اداره بهزیستی خوشاب خواستار همكاری همه ادارات و دستگاه های اجرایی این شهرستان برای مناسب سازی ادارات و اماكن عمومی خوشاب شد.

گرمابی با اشاره به تشكیل ستاد مناسب سازی معلولان در خوشاب گفت: ساماندهی وضع موجود فضاهای عمومی و شكل بخشیدن به فضاهای آینده در برنامه‌های كاری این ستاد قرار دارد.

وی به اقدامات انجام شده توسط این ستاد پرداخت و گفت : قانون جامع حمایت از معلولان به همه ادارات ارسال شده و همه محیط های ادارات، نهادها، و فضاهای شهری شهرستان توسط كارشناس بهزیستی بازدید شده و نیازمندی های مناسب سازی به مدیران دستگاه های اجرایی اعلام شده است . 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.