اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 دي 1391 / کد مطلب: 4912 / نظرات: 0

به خاطر خدمات رسانی به زائران امام رضا (ع)/


کلاته از زحمات مردم دو روستای داورزن قدردانی كرد


کلاته  از زحمات مردم دو روستای داورزن قدردانی كرد  معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار سبزوار از خدمات رسانی اهالی روستاهای مهر و صدخرو از توابع شهرستان داورزن به خاطر پذیرایی از زائران امام رضا (ع) در ایام سالگرد شهادت این امام همام ، قدردانی كرد.
  
 
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا ، محمدكلاته در جمع مسوولان اجرایی سبزوار افزود: سالهاست مردم شریف دو روستای مهر و صدخرو در ایام مذهبی نظیر دهه آخر صفر با برپایی ایستگاه های صلواتی ، خدمات منحصر به فردی را به زائران امام رضا (ع) ارایه می دهند.

وی اظهار داشت : نحوه و تنوع خدماتی كه در ایستگاه های صلواتی روستاهای مهر و صدخرو به زائران ارایه می شود ، بسیار زیاد است به طوری كه حتی به كفش های زائران مشهد مقدس واكس زده می شود.

وی سپس ابراز امیدواری كرد كه امسال نیز مردم شریف این دو روستا توفیق خدمت به دستگاه اهل بیت را به دست بیاورند.

سرپرست بخشداری داورزن نیز در این جلسه برای پذیرایی مناسب از زائران و مسافرانی كه در دهه آخر صفر از مسیر داورزن به سمت مشهد مقدس حركت می كنند، اعلام آمادگی كرد.

ایثارگر گفت : از شركت نفت سبزوار درخواست داریم جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به كاروان های پیاده یا سواره زائران امام رضا (ع)، سوخت مناسب را در جایگاه های سوخت این شهرستان به ویژه در دو روستای مهر و صدخرو در اختیار قرار دهد.

رییس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری سبزوار نیز

گفت : مسوولان استانی طی بخشنامه ای اعلام كرده اند امسال از چند مورد از بهترین روستاهایی كه ایستگاه های صلواتی خوبی را در مسیر جاده های خراسان رضوی برپا دارند به صورت رسمی قدر دانی می شود.

حشمت الله متین فر افزود : بسیاری از افراد آرزو دارند كه در زمره خادمان حرم امام رضا (ع) باشند اما به دلایل مختلف موفق به خدمت در حرم مطهر نمی شوند لیكن هركسی كه به اندازه توان خود سعی نماید به زائران مشهد مقدس خدمت رسانی كند به نوعی در زمره خادمان امام رضا (ع) محسوب می شود.

روستاهای مهر و صدخرو از توابع شهرستان داورزن بوده كه در حاشیه جاده اصلی سبزوار- شاهرود قرار دارند.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.