اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 15 دي 1391 / کد مطلب: 4905 / نظرات: 1


تیم هندبال بانوان شهرداری تبریز مقابل حریف قدرتمند خود ثامن الحجج سبزوار حاضر نشد


تیم هندبال بانوان شهرداری تبریز مقابل حریف قدرتمند خود ثامن الحجج سبزوار حاضر نشد     
در هفته ششم دور رفت از سری مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های كشور ، تیم ' شهرداری تبریز' برای دیدار در مقابل حریف قدرتمند خود موسسه مالی واعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار حاضر نشد.
  

به گزارش  سبزوارپیام به نقل ازایرنا ، امروز قرار بود تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار میزبان تیم شهرداری تبریز در سالن سربداران این شهرستان باشد كه تیم شهرداری تبریز برای این دیدار حاضر نشد.

سرمربی تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : شب گذشته از طریق فدراسیون مطلع شدیم كه تیم شهرداری تبریز برای بازی در مقابل ما حاضر نمی شود .

ناهید غارسی ' با اشاره به آمادگی كامل تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار برای میزبانی این بازی، افزود : تیم ما تمرینات منظمی داشته و بازیكنان از آمادگی خوبی برخوردار بودند و به طور قطع هدفمان در این بازی كسب امتیاز بود.

وی با اشاره به قوانین كمیته انضباطی در خصوص چنین رویدادهایی گفت : چون شهرداری تبریز به میدان نیامده، نتیجه 10 بر صفر به نفع تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار می شود و برای تیم شهرداری تبریز جریمه هم در نظر گرفته خواهد شد .

سرمربی تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار اظهار داشت : تاكنون تیم ما، تیم بدون شكست رقابت ها بوده است .

غارسی افزود : بیست و نهم دی ماه تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار با نماینده كردستان دیدار دارد.

تا پایان هفته پنجم در جدول رده بندی ثامن الحجج سبزوار با 10 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های شهید شاهرخ شكوهی كردستان و بیمه رازی تهران به ترتیب با 8 و 6 امتیاز دوم و سوم هستند. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.