اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 12 دي 1391 / کد مطلب: 4883 / نظرات: 1


سرمربي تيم هندبال بانوان ثامن‎الحجج(ع) سبزوار: بايد زودتر به مسائل داوري رسيدگي مي‌شد



سرمربي تيم هندبال بانوان ثامن‎الحجج(ع) سبزوار گفت: بايد زودتر به مسائل داوري رسيدگي مي‌شد.

 به گزارش سبزوارپیام ، ناهيد غارسي در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: مشكلات و ضعف داوري در بخش بانوان هم وجود دارد، من و ديگر مربيان بارها رسيدگي به اين مسائل را گوشزد كرده‌ايم؛ احتمالا اين ضعف‌ها در بخش آقايان هم وجود داشته ولي حالا با پخش تلويزيوني خيلي مسائل مشخص مي‌شود.

وي افزود: اشتباه داوري هميشه وجود دارد البته گاهي هم ممكن است مربيان ما اشتباه كنند و به نظر من فدراسيون بايد در طي سال، چندين جلسه با حضور داوران و مربيان برگزار كند تا هر دو طرف صحبت کرده و ايرادات طرف مقابل را بازگو كنند ولي به هر حال مسائل داوري در ساير رشته‌ها از جمله واليبال و فوتبال هم وجود دارد.

وي در مورد اتفاقات رخ داده در بازي تيم ثامن‌الحجج(ع) سبزوار و تبريز خاطرنشان كرد: البته ما در بازي نبوديم و نمي‌توانيم قضاوت كنيم ولي با مشكلات داوري بخش بانوان، به نظر من راه حل اين مشكل ارتقاي سطح داوري است.

غارسي درباره صحبت شعبان‌پور مبني بر انصراف تيم‌هاي موسسه ثامن الحجج(ع) از ليگ‌هاي هندبال عنوان كرد: اگر چنين اتفاقي بيفتد، ورزش كشور ضربه خواهد خورد چون تيم‌هاي ثامن از تيم‌هاي قدرتمند كشور هستند.

وي افزود: به نظر من اين مسائل بايد از سوي فدراسيون‌ها برطرف شود؛ ورزش كشور نه تنها پيشرفتي ندارد بلكه در مقاطعي دچار پس رفت هم شده است و به غير از دو رشته واليبال و بسكتبال كه تكاني خورده‌اند، در بقيه رشته‌ها شاهد اتفاق مثبتي نبوديم و به نظر من مسوولان بايد به خود بيايند و حواشي را برطرف كنند.

سرمربي تيم هندبال بانوان ثامن‌الحجج(ع) سبزوار در خصوص بازي روز جمعه تيمش در برابر شهرداري تبريز، عنوان كرد: تيم شهرداري سال اولي است كه وارد ليگ شده و بازيكنان جنگنده و متعصبي را در اختيار دارد و با توجه به تازه وارد بودن آن‌ها، نتايجي كه گرفتند بد نبوده و قطعا در ادامه با كسب تجربه مي‌توانند جزو تيم‌هاي خوب ليگ باشند.

وي افزود: تيم ما نيز تمرينات منظمي داشته و بازيكنان از آمادگي خوبي برخوردارند و براي كسب امتياز به ميدان خواهيم رفت.

 تيم صدرنشين ثامن‌الحجج(ع) سبزوار ساعت 10 روز جمعه در خانه به مصاف تيم هفتم جدولي شهرداري تبريز خواهد رفت.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.