اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 دي 1391 / کد مطلب: 4882 / نظرات: 0


فرماندار خوشاب : گسترش فضای آموزشی در خوشاب نیازمند توجه بیشتر مسوولان است


فرماندار خوشاب : گسترش فضای آموزشی در خوشاب نیازمند توجه بیشتر مسوولان است     

 فرماندار خوشاب خواستار توجه بیشتر مسوولان به گسترش فضاهای آموزشی در این شهرستان شد.
 
  به گزارش سبزوارپیام ، مهندس 'حسین ابراهیمی كردیانی ' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : در حال حاضر در بحث گسترش فضاهای آموزشی بویژه در شهر سلطان آباد (مركز شهرستان خوشاب ) با كمبود مواجه هستیم.

وی با بیان اینكه استاندارد آموزشی در حال حاضر در شهر سلطان آباد خوشاب 35 نفر در هر كلاس است، افزود : این در حالی است كه استاندارد آموزشی استان خراسان رضوی از 14 تا 25 نفر در هر كلاس می باشد .

وی با اشاره به كمبود فضای آموزشی در خوشاب گفت : شش آموزشگاه برای تك شیفته شدن مدارس در مناطق بخش مشكان ، شهر سلطان آباد و روستاهای رباط جز و نوده انقلاب این شهرستان مورد نیاز است .

وی با بیان اینكه بالغ بر شش هزار و 300 نفر دانش آموز و 132 مورد فضای آموزشی در شهرستان خوشاب وجود دارد خواستار توجه بیشتر مسوولان در این رابطه شد.

فرماندار خوشاب با اشاره به اینكه حدود 750 نیروی فرهنگی در شهرستان خوشاب فعالیت دارند، افزود : یكی از خواسته های جدی فرهنگیان ایجاد هنرستان دخترانه كار و دانش در این شهرستان است .

مهندس ' ابراهیمی كردیانی ' احداث نمازخانه در مدارس خوشاب را یكی از مطالبات جدی شهرستان دانست و گفت : اغلب مدارس خوشاب از فضای كلاسی برای نمازخانه استفاده می كنند.

وی همچنین با اشاره به كمبود فضاهای فرهنگی و ورزشی در خوشاب خواستار تسریع در روند احداث سالن های ورزشی بخش مشكان خوشاب و استخر شنا در شهر سلطان آباد این شهرستان با همكاری اداره كل تجهیز و نوسازی مدارس شد .

فرماندار خوشاب اظهار داشت : از محل اعتبارات تملك دارایی امسال دو میلیارد و 500 میلیون ریال برای احداث استخر شنا اختصاص یافت كه تكافوی نیاز را نمی كند.

وی با اشاره به تخصیص كم منابع اعتباری در سال جاری ابراز امیدواری كرد مسوولان توجه ویژه به شهرستان محروم خوشاب داشته باشند.

وی با اشاره به ضرورت احداث استخر در شهر سلطان آباد خوشاب گفت : در حال حاضر این شهرستان فاقد استخر شنا است و دانش آموزان مجبورند با پراكندگی روستاهای شهرستان مسافت 115 كیلومتری را تا سبزوار طی كنند. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.