اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 11 دي 1391 / کد مطلب: 4860 / نظرات: 0


محسنی ثانی با تأکید بر ایفای نقش رسانه‌های خارجی در فتنه ۸۸: اراده‌ملت؛ پادزهر رسانه‌های مسموم


محسنی ثانی با تأکید بر ایفای نقش رسانه‌های خارجی در فتنه ۸۸: اراده‌ملت؛ پادزهر رسانه‌های مسموم رئیس کارگروه امنیت مجلس با بیان اینکه رسانه‌های فارسی زبان ضد انقلاب فضای غبار آلود فتنه را به شدت ملتهب کردند، گفت: این التهاب فضا برای کشور خطرات داخلی و خارجی به‌وجود آورد که گذشتن از این خطرات با هدایت مقام معظم رهبری تحقق یافت.

 به گزارش سبزوارپیام ، محمدرضا محسنی ثانی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت نقش رسانه‌های خارجی فارسی زبان در تشدید فتنه ایجاد شده در داخل کشور غیر قابل انکار بود، گفت: آنچه که پس انتخابات ۸۸ چه قبل و بعد از آن روی داد، بیانگر تأثیر پذیری فتنه از سرمشق رسانه‌های خارجی بود.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای در مجلس شورای اسلامی افزود: رسانه‌های ضد انقلاب در آن زمان توانستند با هجمه وسیع علیه کشورمان ایفای نقش کنند و در از وضعیت به‌وجود آمده نهایت استفاده را ببرند.

وی با بیان اینکه در پازل طراحی شده فتنه رسانه‌های خارجی با سرمایه‌گذاری فراوان نقش خود را به خوبی ایفا کردند، ادامه داد: البته طولی نکشید که دست آن‌ها و فتنه جویان برای عموم مردم روشن شد و توطئه‌های آن‌ها در حرکت ۹ دی خنثی شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: در ۹ ماه سال ۸۸ مردم چنان درسی با فرهنگ عاشوراییخود به فتنه‌گران دادند که تا سال‌های سال با درس ۹ دی انقلاب بیمه خواهد بود.

محسنی ثانی با اشاره به مدیریت رهبری در جریان فتنه ۸۸، گفت: در زمان برخی تندروی از نهادهای فرهنگی و رسانه‌های داخلی در حال شکل‌گیری بود که با هدایت مقام معظم رهبری خنثی شد و کشور از بحران و امتحان سختی سربلند بیرون آمد.

وی تصریح کرد: در فضای فتنه خطرات زیادی برای کشور وجود داشت که نقش بارز هدایت‌گرانه ولایت فقیه موجب شد این خطرات داخلی و خارجی به حداقل ممکن برسد و این نقش هدایت‌گرانه همواره در کشور جاری و ساری بوده است.

رئیس کارگروه امنیت مجلس تأکید کرد: چنانچه در کشور همه نگاه‌ها ولایت فقیه باشد و گام‌های جلوتر از وی برداشته نشود می‌توانیم از خطرات احتمالی آینده به بهترین شکل عبور کنیم.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.