اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 دي 1391 / کد مطلب: 4857 / نظرات: 1

معاون فرماندار :


مسوولان نسبت به تجهیز آتش نشانی اقدام كنند


مسوولان نسبت به تجهیز آتش نشانی اقدام كنند معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری سبزوار گفت : مسوولان استان خراسان رضوی باید نسبت به تجهیز آتش نشانی سبزوار اقدام كنند.
  
 
به گزارش سبزوار پیام به نقل از  ایرنا، محمد كلاته  در جلسه ستاد مدیریت بحران سبزوار افزود : با توجه به جمعیت ، وسعت و موقعیت جغرافیایی و نقش مواصلاتی خاص این شهر تجهیز این سازمان ضروری است .

وی افزود: سبزوار در شاهراه ارتباطی كشور از شمال به جنوب و از شرق به غرب قرار گرفته و باید كه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان به امكانات مناسب مجهز باشد تا بتواند در مواقع ضروری خدمات لازم را ارایه نماید.

وی با اشاره به سرمای شدید روزهای اخیر و برخی حوادث پیش آمده در تمام جاده های منتهی به سبزوار ، اظهار داشت : در این روزها به خوبی مشاهده كردیم كه با توجه به حجم زیاد عبور و مرور مسافران از مسیرهای شهرستان سبزوار بسیار ضروری است كه دستگاه های مقابله با بحران در این شهرستان به تجهیزات كافی مجهز باشند.

وی همچنین نسبت به وجود راهدارخانه و اكیپ هلال احمر در منطقه روستای زعفرانیه سبزوار اعلام نیاز كرد و گفت : در طول تمام سالهای گذشته همواره در ایام سرد و برفی سال در محدوده زعفرانیه با مشكل مواجه شده ایم ، لذا جهت جلوگیری از بروز حوادث ناگوار ضروری است كه در این منطقه تدابیر مناسب امنیتی اندیشیده شود.

وی سپس از آن دسته از مدیران شهرستان كه ادارات آنها در زمان بروز بحران می تواند نقش موثر در كنترل شرایط ایفا كند ، درخواست كرد در شب هایی كه احتمال بروز حوادث وجود دارد ، جهت آمادگی خدمت رسانی هرچه بهتر ، در محل فرمانداری مستقر شوند تا هنگام نیاز بتوانند سریع خود را برای آماده كنند.

كلاته سپس از عملكرد خوب نیروی انتظامی ، پلیس راه ، هلال احمر ، اورژانس 115 ، اداره راه و شهرسازی و ...در امدادرسانی به مسافرانی كه در سرمای اخیر در جاده های سبزوار گرفتار شده بودند ، قدر دانی كرد .

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.