اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 دي 1391 / کد مطلب: 4844 / نظرات: 0


حماسه 9 دی نشان داد میثاق امت با ولایت ناگسستنی است


حماسه 9 دی نشان داد میثاق امت با ولایت ناگسستنی است     
مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوشاب گفت : حماسه 9 دی نشان داد كه انقلاب اسلامی ایران از پشتوانه‌ عمیق مردمی برخوردار بوده و میثاق امت با ولایت ناگسستنی است.
   
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام 'هادی سلطانی كیا ' روز شنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی در خوشاب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در طول تاریخ انقلاب هرجا دشمن هجمه‌ای وارد كرده ملت با بصیرت حول محور رهبری به صحنه آمده و دسیسه‌ها را در نطفه خفه كرده است.

وی اظهارداشت : ولایت مداری مردم در خلق حماسه 9 دی مشهود بود و به دشمنان فهماند كه ملت ایران در برابر هر هجمه و آسیبی به نظام و انقلاب ایستادگی خواهد كرد.

حجت الاسلام سلطانی كیا گفت : دشمن شناسی ، دشمن ستیزی و حق محوری مردم در خلق حماسه نهم دی ماه سال 88 موثر بود و این حماسه، فتنه برنامه‌ریزی‌شده شیطان بزرگ را عقیم كرد.

وی با اشاره به حركت عاشورایی مردم مؤمن و انقلاب ایران اسلامی در 9دی سال 88، افزود: در این روز فرهنگ عاشورایی در رگ های مردمان شهر و دیارمان تبلور یافت و آرمان ها و ارزش های والایی چون ایثار، گذشت و بصیرت ملت حماسه افرین تجلی یافت.

وی با اظهار اینكه بزرگداشت حماسه نهم دی ماه هر سال بایستی باشكوه تر از سال قبل برگزار شود، افزود : بزرگداشت این روز در واقع پاسداشت انقلاب و ارزش های دینی و معنوی است و باید همواره در ذهن و فكر مردم زنده بماند. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.