اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 دي 1391 / کد مطلب: 4828 / نظرات: 2

خوشبختانه مراحل طولانی ارتقای ششتمد به پایان رسیده است /


ارتقای ششتمد به شهرستان، به زودی ابلاغ می شود


ارتقای ششتمد به شهرستان به زودی ابلاغ می شود  نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقای ششتمد به شهرستان به طور رسمی به زودی ابلاغ می شود. 
 
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا، علی سبحانی فر  در جمع مسئولان ششتمد افزود: مهمترین دغدغه مردم این شهر، ارتقا به شهرستان می باشد كه خوشبختانه مراحل طولانی آن به پایان رسیده است.

وی گفت: تعیین محدوده دهستان ها و بخش ها و استعلام های مربوطه پایان یافته و فقط ابلاغ رسمی آن مانده است كه انشاء الله در آینده بسیار نزدیك محقق خواهد شد.

عضو كمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: موافقت اولیه ایجاد شهرك صنعتی برای ششتمد نیز از رئیس سازمان شهرك های صنعتی كشور گرفته شده است.

وی افزود: برای این منظور اطلاعات مورد نیاز از طریق بخشداری ششتمد برای مسئولان ذیربط ارسال شده و امیدواریم بتوانیم هر چه سریعتر این مهم را محقق سازیم.

او همچنین گفت: در سفر اخیر مسئولان عالی رتبه وزارت صنعت، معدن و تجارت به سبزوار، برای رفع مشكلات كارآفرینان و صنعتگران این شهرستان 400 میلیارد ریال اختصاص یافت.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه سیل ابتدای سال جاری خسارت سنگینی به مردم دهستانهای ربع شامات و شامكان ششتمد وارد كرد، افزود: در این زمینه نیز مراحل اداری در حال انجام است تا بتوانیم بخشی از این خسارات را جبران كنیم.

سبحانی فر در باره مشكلات متقاضیان تلفن در ششتمد هم اظهار داشت: طی 20روز آینده 500 اشتراك تلفن به متقاضیان ششتمد كه چند سال منتظر رفع این مشكل بوده اند واگذار خواهد شد.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.