اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 8 دي 1391 / کد مطلب: 4817 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار :


عاشورائیان با بصیرت خود فتنه 88 را خنثی كردند


عاشورائیان با بصیرت خود فتنه 88 را خنثی كردند
  امام جمعه سبزوار گفت :عاشورائیان ،دینداران و نمازگزاران بودندكه با بصیرت فتنه سال 88 را خنثی كردند.
  

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار افزود : راه بصیرت به منزله قطب نمای دینی است و در اثر پیمودن راه بصیرت بود كه عاشورائیان و نمازخوانان و كلیه دینداران در 9 دی 88 فتنه آن سال را فرونشاندند.

وی با اشاره به اهمیت نهم دی افزود : روزها به خودی ، خود با یكدیگر فرقی ندارند و این حوادث اجتماعی و اراده های مردمی است كه باعث تمایز روزها از یكدیگر می شود و حماسه نهم دی از آن روزهای ماندگار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : بهترین نوع حكومت اسلامی حكومت ولایی است و اگر حكومت از ولایت جدا باشد ، با حكومت چنگیز و رضاخان فرقی نمی كند.

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین با اشاره به سالروز ارسال پیام تاریخی امام خمینی (ره ) به رهبر شوروی سابق، گفت : امام خمینی (ره) در پیام خود به گورباچف وی را به توجه بیشتر نسبت به دو جهان بینی مادی و الهی دعوت كرده بود.

امام جمعه سبزوار در ادامه نسبت به رواج پدیده بی حجابی و شیوع استفاده از ماهواره در برخی از شهرها و روستاها هشدار داد و گفت : بی حجابی اگرچه یك گناه محسوب می شود اما خود مادر همه گناهان دیگر است. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.