اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 دي 1391 / کد مطلب: 4803 / نظرات: 2

راههای ارتباطی سه دهستان ششتمد مسدود است


بخشدار برای بازگشایی راههای روستایی کمک خواست


بخشدار برای بازگشایی راههای روستایی کمک خواست حسین پور/ بخشدار ششتمد گفت : به خاطر بارش سنگین برف شب گذشته در این منطقه ، راههای ارتباطی سه دهستان ششتمد مسدود شد.

مهدی ترمئی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به جزء دهستان شامکان ششتمد ، راههای مابقی دهستانهای این شهرستان مسدود است و مردم جهت تامین مایحتاج اولیه با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.
وی ادامه داد: طی تماس تلفنی دهیاران تعدادی از افراد بیمار نیز جهت تردد به مراکز درمانی مراکز دهستان یا مرکز شهرستان با مشکل مواجهند.
بخشدار ششتمد افزود: مراتب به ستاد حوادث سبزوار و اداره راه وشهرسازی سبزوار منعکس شده زیرا که امکانات و وسایل موجود در ششتمد جوابگو خدمات رسانی نیست.
به گزارش سبزوار پیام ،وی اظهار داشت: محور ششتمد ـ سبزوار نیز حدود 4کیلومتر آن با مشکل مواجه هست که نیازمند شن ریزی است.
بخشدار ششتمد از تلاش پرسنل شهرداری ششتمد در رفع مشکلات تردد شهروندان قدردانی کرد و گفت: پرسنل شهرداری ششتمد از دیروز اقدام به رفع موانع در سطح شهر نموده و از امروز صبح نیز با به کارگرفتن وسایل شخصی سرعت خدمات رسانی را بیشتر کرده اند.
وی افزود: تقریباً تمامی معابر عمومی ششتمد باز شده و از ساعتی قبل شهرداری اقدام به بازگشائی معابر فرعی نموده است
ترمئی افزود: انتظار داریم ستاد حوادث سبزوار و اداره راه و شهرسازی سبزوار هر چه سریعتر نسبت به بازگشائی راههای ارتباطی این شهرستان اهتمام ورزند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.