اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 19 شهريور 1390 / کد مطلب: 480 / نظرات: 0


شهردار جديد سبزوار اولويت هاي كاري خود را اعلام كرد


شهردار جديد سبزوار اولويت هاي كاري خود را اعلام كرد  شهردار سبزوار از تغییرات اساسی، در بدنه شهرداری سبزوار تا 10 روز آینده خبر داد.
"حسین مقصودی " بحران مالی و کمبود نیروی انسانی را از مشکلات موجود شهرداری سبزوار عنوان کرد و گفت: در حال حاضر شهرداری سبزوار 9 و نیم میلیارد تومان بدهی دارد، از بودجه 30 میلیارد تومانی که باید 42 درصد آن در نیمه نخست سال تحقق پیدا می کرد، فقط 21 درصد یعنی چیزی حدود شش و نیم میلیارد تومان تحقق یافته که این اصلا قابل قبول و توجیه پذیر نیست.
وی با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی در نتیجه بحران مالی شهرداری صورت گرفته، افزود: در زمینه رفع کمبود نیروی انسانی متاسفانه به معنای واقعی از ظرفیت ها استفاده نشده است قطعا با تغییراتی که در بدنه شهرداری صورت خواهد گرفت، از نیروی انسانی و توانمندی های آنان برای رواج شایسته سالاری استفاده  می کنیم چرا که معتقدیم با اتخاذ برنامه های جدید کمبود نیروی انسانی در شهرداری سبزوار حل خواهد شد.
مقصودی در پاسخ به سوال خبرنگار ما که قصد جذب نیروی انسانی، خارج از بدنه شهرداری را دارید، گفت: قطعا یکی از کارهایی که در برنامه های بنده لحاظ شده استفاده از ایده ها، نیروهای تخصصی و مشاورینی خارج از بدنه شهرداری است بخصوص در بخش های اداری، مالی.در حال حاضر شهرداری سبزوار با بحران مالی و کمبود نیروی انسانی روبه روست که باید این مشکلات مرتفع شود.
شهردار سبزوار ادامه داد: از آنجایی که حق یک شهردار است که دفترداری فعال داشته باشد و بتواند به عنوان یک بازرس ویژه مصوبات و طرح هایی را که برای شهرداری مصوب می شود را پیگیری کند به فکر آوردن چنین فردی خارج از بدنه شهرداری هستیم.
مقصودی گفت: ساماندهی مبلمان شهری با توجه به فرسودگی و خستگی چهره شهر، احداث آرامستان جدید با توجه به مشکلی حادی که تا دو ماه آینده برای سبزوار بوجود خواهد آورد، توجه به باغ بازارایرانی، بازگشایی 5 خیابان اصلی در سطح شهر همچون خیابان استثنایی و گسترش خیابان 30 متری دانشگاه به سمت پلاک 4، احداث آرامستان شهدای کوشک، 35 متری بوتان گاز و بازگشایی محلات را از جمله برنامه های پیش بینی شده در امسال و سال آینده عنوان کرد .
شهردار سبزوار از خرید زمین برای ایجاد پارکینگ طبقاتی در سبزوار نیز خبر داد و خاطر نشان کرد: در این راستا زمینی به مساحت یکهزار و 700 مترمربع پشت مسجد جامع سبزوار خریداری و هفته گذشته قولنامه آن امضاء شد که ان شاء ا... بزودی و با سرعت کار آن را آغاز خواهیم کرد.
وی به کوچک کردن بدنه شهرداری سبزوار به 3 سازمان مدیریت پسماند، سازمان مدیریت آرامستان و سازمان مدیریت میوه و تره بار اشاره کرد و اظهار داشت: با پیگیری هایی که در وزارت کشور صورت گرفته این طرح اکنون مراحل نهایی خود را طی می کند هر چند که مصوبه آن نیز دو ماه گذشته از شورای شهر سبزوار و استانداری خراسان رضوی اخذ شده بود.
مقصودی ابراز امیدواری کرد: با تشکیل این 3 سازمان مشکل آرامستان، ترافیک و شغل های مزاحم موجود در سبزوار حل و مدیریت پسماند نیز در جهت ارائه خدمات به مردم تخصصی تر عمل کند.منبع : سبزوارآنلاين






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.