اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 دي 1391 / کد مطلب: 4798 / نظرات: 0


رییس اداره ثبت احوال: امسال در سبزوار به ازای هر 108 نوزاد پسر 100 دختر متولد شده اند


رییس اداره ثبت احوال: امسال در سبزوار به ازای هر 108 نوزاد پسر 100 دختر متولد شده اند  رییس اداره ثبت احوال سبزوار گفت :با تولد پنج هزار و 466 نوزاد در 9 ماهه سال جاری، به ازای هر 108 نوزاد پسر 100 دختر در این شهرستان متولد شده اند.
  
به گزارش سبزوارپیام ' سعید ابهری' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از مجموع نوزادان متولد شده تا پایان آذرماه امسال، دو هزار و 849 نوزاد پسر و دو هزار و 617 نوزاد دختر بوده اند.

وی اظهارداشت : تعداد متولدین 9 ماهه امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته نیز شش دهم درصد افزایش داشته است.

ابهری گفت: سبزواری ها در سال گذشته برای پسران خود بیشتر اسامی ابوالفضل ، امیر علی ، امیر حسین ، علی و محمد و برای دختران خود اسامی فاطمه ، زهرا ،نازنین زهرا ، ستایش و فاطمه زهرا را انتخاب كرده اند كه نشان از عشق و علاقه آنها به اهل بیت و ائمه اطهار (ع) دارد.

این مسوول همچنین با بیان اینكه تعداد فوتی های زنان در 9 ماهه امسال در سبزوار كمتر از مردان بوده است ، گفت: در این مدت به نسبت 110 مرد تعداد 100 زن دار فانی را وداع گفته اند.

وی گفت : میزان مرگ و میر در 9 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، 9/1 درصد افزایش داشته است به طوری كه

در این مدت یكهزار و 599 نفر در این شهرستان فوت كردند در حالی كه در سال گذشته یكهزار و 569 نفر از دنیا رفته بودند.

رییس اداره ثبت احوال سبزوار همچنین از ثبت چهار هزار و 16 مورد ازدواج در شهرستان سبزوار در این مدت هم خبر داد و گفت: این در حالی است كه در 9 ماهه سال گذشته چهار هزار و 542 زوج در این شهرستان ازدواج خود را ثبت كرده اند.

وی با اشاره به مقایسه ثبت ازدواج های 9 ماهه امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، افزود: آمار ثبت شده كاهش 6/11 درصدی ازدواج در سبزوار را نشان می دهد.

وی واقعه طلاق ثبت شده در شهرستان سبزوار را نیز در 9 ماهه امسال 769 مورد اعلام كرد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.