اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 5 دي 1391 / کد مطلب: 4779 / نظرات: 0


یک مسئول: اعتقادات مذهبی ملت ایران ، مانع تحقق اهداف استكبار جهانی است


یک مسئول: اعتقادات مذهبی ملت ایران  مانع تحقق اهداف استكبار جهانی است     
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سبزوار گفت :وجود اعتقادات راسخ مذهبی در میان ملت ایران ، همواره مانع از تحقق اهداف استكبارجهانی شده است.
 

به گزارش سبزوارپیام به نقل ازایرنا ، حجت الاسلام محمد زنگنه قاسم آبادی ،امروز در جلسه هماهنگی پیرامون برگزاری هرچه با شكوه تر مراسم یوم الله 9 دی در فرمانداری سبزوار، افزود : با توجه به جایگاه مهم دین در جامعه اسلامی ایران ، لازم است آگاهی و بصیرتمان را نسبت به آن افزایش دهیم.

وی در ادامه به توصیه ائمه نسبت به داشتن صبر در هنگام مشكلات اشاره كرد و گفت : وقتی فرد مسلمان دارای بصیرت دینی كافی باشد در مقابل مشكلات ایستادگی می كند و به راحتی از دین خود دست برنمی دارد.

وی افزود : ریشه دار بودن دین در جامعه ما باعث شده است ، ملت ایران در همه دوره های سرنوشت ساز تاریخی با نهایت توان در مقابل توطئه های گوناگون دشمنان خارجی و داخلی خود بایستد.

زنگنه همچنین با تأكید بر ضرورت برگزاری هرچه با شكوه تر مراسم 9 دی گفت : باید در این ایام سعی شود مردم ریشه های فتنه 88 را به طور دقیق بشناسند و از نقش با اهمیت حضور به موقع خود در صحنه های دفاع از نظام اسلامی با خبر شوند.

وی خواستار آن شد كه هر یك از ادارات دولتی در سردر اصلی خود به نصب بنر و پوسترهای مرتبط با یوم الله 9 دی بپردازند و بدین ترتیب یك دعوت و اطلاع رسانی عمومی در رابطه با موضوع 9 دی در سطح شهر انجام شود. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.