اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 5 دي 1391 / کد مطلب: 4775 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار سبزوار:


انتخابات آتی یک فرصت بسیار ارزشمند و مهم است


انتخابات آتی یک فرصت بسیار ارزشمند و مهم است     
معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: انتخابات آینده ریاست جمهوری یک فرصت بسیار ارزشمند و مهم است و نباید اجازه دهیم که انتخابات که یک فرصت حیاتی و سرنوشت ساز برای مردم است به یک تهدید تبدیل شود.
   
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، مهندس قاسم شعبانی عطار در جمع مسوولان و شوراهای اسلامی ششتمد، افزود: مردم در نهم دیماه سال 88 در مقابل فتنه ایستادند و در این آزمون الهی پیروز شدند.

وی ادامه داد: امروز همه ما وظیفه داریم گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و قدردان مردم بصیر و باهوش که در مسیر ولایت حرکت می کنند باشیم.

فرماندار سبزوار همچنین افزود: حضور امام جمعه در شهرستان جدید ششتمد یک فرصت ارزشمنداست و حضور ایشان بعنوان یک پدر معنوی کمتر از ارتقای ششتمد نیست و مردم ششتمد باید قدردان استقرار نهاد نماز جمعه و ایشان باشند.

وی برپایی نماز جمعه را یک فریضه سیاسی عبادی برشمرد و گفت: برپایی این فریضه باعث توسعه فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی منطقه خواهد شد.

شعبانی اظهارداشت: ثمره حضور امام جمعه باعث ایجاد وحدت و همدلی بیشتر شده و این مهم سرعت توسعه ششتمد را در پی خواهد داشت.

وی در باره خواسته های مردم ششتمد هم گفت: مسوولان باید در حد توان و اختیارات برای مردم توقع ایجاد کنند و بالا بردن بیجای توقعات و انتظارات مردم حرکت در مسیر دشمن است.

فرماندار سبزوار در مورد ارتقای ششتمد افزود: دوست داشتم در جلسه ای حضور یابم که اختصاص به ارایه گزارش در خصوص ارتقای ششتمد به شهرستان باشد.

نماینده عالی دولت در سبزوار گفت : امیدواریم با توجه به قول مساعد استاندار خراسان رضوی ، ارتقای ششتمد تا قبل از پایان دولت دهم ابلاغ شود.

شعبانی همچنین گفت: پروژه گازرسانی به ششتمد جزء طرحهای مهر ماندگار است و تا خردادماه بایستی طرحهای مهر مانگار پایان یابد که خوشبختانه پروژه گازرسانی به شهر ششتمد زودتر از موعد مقرر پایان خواهد یافت.

فرماندار سبزوار گفت: کمیته امداد امام ششتمد باید مستقل عمل کند و همانند سنوات گذشته زیر نظر اداره کل استان فعالیت کند و قطعاً این موضوع را از طریق مدیرکل استان پیگیری خواهد شد.

وی افزود: کمک به شهرداری های درجه سه تا پنج چالش استانداری خراسان رضوی نیز هست و با توجه به پیگیرهای صورت گرفته انتظار می رود اعتباری در حد پرداخت هزینه های جاری این دستگاه تخصیص و پرداخت گردد.

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار سبزوار گفت: اعتبار تخصیص یافته جهت آرامگاه بیهقی ششتمد بایستی در این شهر و در مجموعه پیرامونی این آرامگاه هزینه شود و میراث فرهنگی استان باید جوابگو باشد.

فرماندار سبزوار همچنین در مورد سالن ورزشی شهر ششتمد توضیحاتی ارائه کرد و گفت :در این مورد پیگیری هایی از سوی دکتر محسنی ثانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی انجام شده است.

شعبانی عطار گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و پیمانکار مربوطه بایستی توجه بیشتری به این پروژه داشته باشند. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.